Niestety względy ekonomiczne zmusiły mnie do zamontowania instalacji gazowej co, jak sie pózniej okazało było strasznym błędem. Silnik przerywa i gaśnie a ssanie sie rozregulowuje. Reasumując benzyna na bdb+ gaz na ndst!
4,0
Skrzynia biegów
Małe problemy ze synchronizatorem ale ogólnie bez problemów, dość długo skok ale w końcu to limuzyna a nie wyścigówka.
4,0
Układ jezdny
No wiadomo, kanapa na kółkach czyli typowy francuz. Niestety elementy gumowe dość szybko się zużywają ale na szczęście części nie są drogie. Czyli kompromis.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez najmniejszych problemów. Kierowcy nie zaskakują samochody wyjezdzające z "martwychpunktów"
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Przełączniki np. świateł awaryjnych dość cięko chodzą ale to oczywiście detal.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie spotkałem lepszej!!! Ocena powinna być celijąca+. Samochód zimą nagrzewa się błyskawicznie a odparowanie szyb to kwestia kilku sekund.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca z przodu i styłu. Między przednimi siedzeniami zamontowałem sobie podłokietnik i teraz jest jak w krążowniku ;))
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety gażnikowy samochód nie będzie bił rekordów ekonomiczności a do tego te problemy z gazem !!! Części zamienne dość tanie. Konstrukcja samochodu nie jest skąplikowana (pomimi ze francuz) wię koszty napraw nie są zbyt wysokie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 72KM 53kW
[l/100km]