Jeśli ktoś chce duży, pojemny i niezawodny samochód za niestraszną cenę - polecam. Przy zakupie trzeba patrzeć na zawieszenie, szczególnie tył jest drogi w naprawie. Podobnie jest ze wspomaganiem- kosztowna zabawa. Blacza żyje długo, silnik też. Niedługo znów robie zawieszenie i jeżdzę dalej, dla mnie ok.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak dobrze utrzymany daje radość z jazdy, po około 150 tys. mały remont (tulejowanie i pierścienie, regeneracja sprężarki Garett). jak na razie ok
4,0
Skrzynia biegów
Sprzęgło... z nim jest różnie, jak się urwie linka stoimy
3,0
Układ jezdny
Wygodny, ale tylko jak jest nowy, tylna belka prosi się szybko o remont około 60 tys.
Komfort
4,0
Widoczność
Z tyłu gorzej , ale w zasadzie bez zarzutu
5,0
Ergonomia
Miły... jak każdy francuz ma parę patentów
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Do Rosji się nadaje
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Po złożeniu tylnych siedzeń i położeniu materaca, może służyć za wóz kempingowy... Idealnie mieszczą sie dwie osoby.
4,0
Wyciszenie
W porządku
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miły partner, ale przy normalnej jeździe. Na baku potrafi zrobić 1000-1200 km
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trochę skrzypi, bo jest stary, ale to solidny gość
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy nie stanął w polu, może poza złym alarmem, który zakładali panowie z Peugeot Polska