Świetne auto za dobrą cenę - na naszych \"drogach\" najlepsza alternatywa dla rodzinnego kombi. Frajda z jazdy dość duża, widoczność doskonałą, wszystkie dodatki z zakresu bezpieczeństwa w standardzie, podwyższone zawieszenie powoduje, że dziury w jezdniach i wysokie krawężniki mu nie straszne, a przy tym koszty zakupu i eksploatacji (standardowy przegląd w serwisie Peugota - 650 zł) na naprawdę umiarkowanym poziomie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeden z lepszych silników diesla dostępnych na rynku. Elastyczny, dobrze wyciszony, pracuje o wiel bardziej \"aksamitnie\" niż 2.0 TDI dostępne w Outlanderze.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestopniowana (6 do oszczędzania paliwa, 5 nadaje się do jazdy po mieście z V (licznikowym) ok. 60 km/h), dość krótki skok lewarka zmiany biegów.
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawet w Mondeo kombi (obecna generacja) jest ciaśniej - a to przecież największy dostępny przedstwiciel klasy średniej-niższej.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 HDi 160KM 118kW
[l/100km]