Dobre auto, które choć jest po prostu jedną z wersji Mitsubishi Outlandera było od swego pierwowzoru tańsze w zakupie (przy wzbogaceniu Mitsubishi do poziomu wyposażenia 4007 jego cena była o ponad 12 tys zł wyższa) i w eksploatacji (cena przeglądu to około 800 zł, w Mitsubishi ceny za podobną usługę zaczynają się od 1200 zł). Na razie brak jakichkolwiek awari czy niedomagań auta (fak, że przebieg nie jest imponujący). Niezaprzeczalną zaletą jest to, że auto jest nietuzinkowe i niezbyt często spotykane na ulicach (Outlanderów jest wręcz zatrzęsienie). Nie wiem jak wygląda jakość montażu po przeniesieniu produkcji do Holandii (Panowie redaktorzy - trzeba by coś o tym napisać we wstępie do prezentacji samochodu) ale do mojego zmontowanego jeszcze w Japonii auta nie mogę mieć żadnych uwag.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 HDi 160KM 118kW
[l/100km]