Ciagnie od dołu. Niezby głośny, praca jak diesla w miarę \"miękka\" (CR).
5,0
Skrzynia biegów
6 biegów, dobrze zestopniowane, trochę \"haczące\" przełączanie.
5,0
Układ jezdny
Dobrze wybiera nierówności, nieprzeności odgłosów swej pracy do kabiny pasażerskiej.
Komfort
5,0
Widoczność
Po to się właśnie kupuje SUV-a (jakim cudem redakcja zaliczyła to auto do crossoverów - czyli aut powstałych na bazie płyt podłogowych segmentu C - np. Tiguan (Golf), Kuga (Focus) - nie mam zielonego pojęcia).
5,0
Ergonomia
Wszystko jak potrzeba - pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mieści 5 osób i mnóstwo bagażu (nawet obiektywne testy AŚ wskazały, że producent podaje w katalogach wartości pojemności bagażnika zbliżone do rzeczywistości, czeko nie można powiedzieć o Toyocie czy VW) lub 5 osób, 2 dzieci i 2 duże torby - czego chcieć więcej?
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 HDi 160KM 118kW
[l/100km]