Karoseria
: Nadzwyczaj pojemny - w środku większy niż można by to przypuszczać po jego wymiarach zewnętrznych.
5,0
Całokształt
Duży, pojemny i mocny samochód za niewygórowaną cenę. Koszty eksploatacji - niższe niż się spodziewałem. Gołym okiem widać, że to pożądny japoński (tak, tak - montaż w fabryce Mitsubishi) samochód.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na 4 cylindry kultura pracy i rozłożenie momentu obrotowego (ciągnie od niskich obrototów) wzorowe - idealnie dopasowene do wielkości i charakteru auta.
5,0
Skrzynia biegów
Mimo sporego przebiegu nic nie chaczy - 5 z plusem
5,0
Układ jezdny
Nadal zadowalająco sztywny - nie zanosi się by w najbliższej przysłości trzeba było coś tu inwestować
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie być powinno.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mały z zewnątrz wielki wewnątrz - niech się schowają wynalazki takie jak Jeep Grand Cherokee
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie LPG na poziomie 10-12 l/100km (50% trasa 50% miasto). Ceny rutynowych przeglądów (poza ASO) zamykają się kwotami 600-800 zł. Części eksploatacyjne (klocki, tarcze itp) można dostać za niewygórowane kwoty (komplet klocków na przednią oś - ok 100-120 zł). Poważniejszych napraw - jak na razie brak.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poza żarówkami jak na razie nic się nie popsuło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 170KM 125kW
[l/100km]