Na pewno cichszy i ekonomiczniejszy niż "niemcy" w tej samej klasie. Blachy bez porównania. Hamulce może trochę słabsze od "niemców".
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo mało pali. Po 210.000 km musiałem wymienić pompę paliwa. Pasuje od różnych aut np. Bosch´a od Renault´a Clio
5,0
Skrzynia biegów
Bez uwag.
4,0
Układ jezdny
Przy wyrobionej tylnej belce spada przyczepność i przy jeżdzie ponad "złoty trzydziści" trzeba już trochę mocniej trzymać kierownicę
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja mogła by być inaczej rozwiązana
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Jak to diesel - im szybciej tym głośniej ale do "złoty dziesięć" jeszcze w miarę
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na pełnym zbiorniku do 900 km, inaczej nie sprawdzałem. Części nie sa takie drogie jak to twierdzą posiadacze "niemców", ale nie wszystkie części można dostać "od ręki".
5,0
Stosunek jakość/cena
Komentarz zbyteczny. Proszę porównać cenę i ekonomię chociażby do "dwójek".
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Detaliki i pierdołki już powoli wysiadają
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 200 tys. km wymiana pompy paliwowej i w najbliższym czasie regeneracja tylnej belki
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 D 64KM 47kW
[l/100km]