Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 309 II

leszko88, 19 lat temu
Silnik 1.1 60KM 44kW
Rok produkcji 1991
Przebieg: 190 tys. km
Peugeot 309 II 1.1 60KM 44kW 1990-1993 - Oceń swoje auto
3,85
6% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
biorące pod uwage wiek autka i jego francuskie pochodzenie-jest dobrze by nie rzec ze bardzo dobrze.
Wrażenia
4,0
Silnik
elastyczność na gazie bez komentarza-za mala pojemnosc w stosunku do masy auta,na benzynce jest OK.ale w końcu coś za coś...albo tanio jeździc na gazie albo płacić za benzyne :)
3,0
Skrzynia biegów
nigdy nie zawiodła i to jest plus natomiast troszke cięzko wchodzi wsteczny.mały mankament który w zasadzie nie przeszkadza.
3,0
Układ jezdny
układ jezdny...w porządku, bo na naszych kochanych drogach autko jeździ od lat -nastu i jeszcze sie nie rozpadło :) natomiast bolączki dotyczące tylnej belki zna chyba każdy kto dłużej jezdzi 309-ką :)
Komfort
4,0
Widoczność
jako ze nie jestem wysokim człowiekiem widoczność do tyłu była taka ze nigdy nie widziałem końca auta.pomogło założenie spojlerka na klapie ( P 309 5 drzwi ) i teraz jest i ładnie i widać koniec bagażnika.widoczność w innych kierunkach - bez zastrzeżeń.
4,0
Ergonomia
autko z początku lat 90 konstruowane w latach 80-tych...czego można oczekiwać? jak na ten rozdzał wiekowy - dla mnie OK.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko sie nagrzewa,dobrze grzeje..plus za możliwość odcięcia dopływu powietrza z zewnątrz,szczególnie przydatne w mieści przy jezdzie za autobusem :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest dobrze.
3,0
Wyciszenie
szum wiatru,warkot silnika na wyższych obrotach...idzie sie przyzwyczaic albo podkręcić audio.przy normalnych prędkosciach po mieści OK.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa podaje dla gazu,dla benzynki jest odpowiednio nizsze o okolo 2 litry w średnim i maksymalnym spalaniu.na trasie nie testowałem-od tego jest gaz by jechac tanio i daleko.zresztą przy pełnych zbiornikach gaz ( 60 litrów ) plus benzyna auto ma imponujący zasięg.
5,0
Stosunek jakość/cena
za niewielkie pieniązki mozna nabyc prawie bezawaryjny i w miare duży samochodzik a zwłaszcza ekonomiczny.jesli jest w dobrym stanie nic tylko lać paliwo,pamiętać o okresowych wymianach tego co potrzeba i jeździc...jeździć...jeździc,a co najważniejsze tanio jeżdzic.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobiazgi...raczej nie mam problemów z nimi,jak już coś wyskoczy to jest to związane z normalną eksploatacją ( szczotki rozrusznika,przepalona żarówka ) czyli praktycznie nic.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeszcze sie nie zdarzyło by auto zostalo unieruchomione przez poważną awarie. od 5 lat w moich rękach jeździ...jeździ...jeździ...

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.1 60KM 44kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 309 II 1.1 60KM 44kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 309 II