Wygodny kompakt, cicho wewnątrz, lekki do prowadzenia. Od nowości 150 tys km z jedną wizytą w serwisie (wentylator chłodnicy). Pasek rozrządu jeszcze nie wymieniany i jak na razie nic się nie łuszczy, a gdzieś można poczytać, że po 30tys coś tam się dzieje.
Silnik bardzo elastyczny, nie spala oleju. Obsługa wyświetlacza dotykowego banalna i nie trzeba wychodzić z nawigacji, żeby zmniejszyć czy zwiększyć temperaturę (jakiś moto znawca na yt tak twierdził) , bo jest skrót na ekranie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczna, ekonomiczna i wytrzymała jednostka. Szkoda, że kojarzy się z kosiarką przez 3 cylindrówki grupy VAG .
4,0
Skrzynia biegów
W pięciobiegowej skrzyni bardzo długie przełożenia, np. na piątym biegu przy prędkości 100km/h jest 2tys obr. - Jak na silnik benzynowy, to rewelacja.
5,0
Układ jezdny
Ciche zawieszenie, niska średnica skrętu.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 PureTech 110KM 81kW
[l/100km]