Musze zweryfikować swoją bardzo dobrą ocenę wystawioną parę lat temu.
Niestety auto jest problematyczne , chimeryczne- występuje szereg denerwujących usterek , które czasami są a czasami nie.
Głównie chodzi o pracę silnika na biegu jałowym coś szarpie trzęsie przerywa , jakieś tarcia po rozgrzaniu jednostki . Aso na gwarancji nie rozwiązało problemów , sam wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia , rozrząd, pompę wody . W kabinie marszczy się plastikowa ozdobna obwódka pod wyświetlaczem .
Powiem szczerze że byłbym w stanie naprawić usterki , ale nawet nie ma gwarancji że po wymianie części auto będzie chodziło ja zegarek bez szarpnięć , przerw i wibracji. Mechanicy rozkładają ręce i radzą sprzedać. Volkswagen to chociaż opracował technologie naprawy (drogą) ,ale opracował na zużycie oleju w swoich TSi . Tutaj technologie thp zarzucono - zastąpiono puretech.
Wrażenia
2,0
Silnik
Mimo usterek silnik o dziwo dobrze się zbiera i jest wystarczająco elastyczny i żwawy.
2,0
Skrzynia biegów
Nie wiem czy to skrzynia wyje jak w starym jelczu, ale wyje w zakresie 1600-1900 obr/min , wymieniłem olej i dodałem ceramizer - nic nie pomogło.
3,0
Układ jezdny
Myślałem że będzie słabo ale jest nieźle.
3,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Dobre.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Byłbym zadowolony jak bym go kupił w cenie 30 tys. jako nowy , bo wydać ok. 60 tys. za taki samochód to nonsens.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 THP 125KM 92kW
[l/100km]