Auta niestety polecić nie mogę, to była wielka pomyłka po miesiącu latania po warsztatach auto wciąż przechodziło w stan awaryjny przez co byłem zmuszony go zareklamować i zwrócić powodem był odkładający się nagar, choć ze względu na komfort i przestrzeń z innym silnikiem najlepiej w diezlu mógłby być ciekawym wyborem.
Wrażenia
1,0
Silnik
Silnik ten to tragedia jak już pisałem wyżej, w 100% odradzam bez względu na przebieg
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia chodzi bardzo przyjemnie i kompletnie nie mam tutaj zastrzeżeń
3,0
Układ jezdny
Belka dyskretna na tylnej osi, auto nie prowadzi się zbyt pewnie przynajmniej takie ja miałem odczucie, osobiście wolę auta z zawieszeniem wielowachaczowym np focus, ma tendencję do ząbkowania opon
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na ta klasę to komfort na najwyższym poziomie, przyjemnie i nawet dlugie podróże ok 500 km nie były męczące
5,0
Ergonomia
Wszystko na najwyższym poziomie, piękne, miękkie i funkcjonalne, żaden vag nie może się równać z francuzem
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu też nie mam zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jak z przodu tak z tyłu od groma
4,0
Wyciszenie
Jest całkiem dobrze tylko cudowny świst turbiny słychać
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ponieważ auto miałem miesiąc gdzie przejechałem ok 2000 km głównie w trybie awaryjnym przez co spalanie było wieksze, nie wypowiem się na temat zużycia paliwa
4,0
Stosunek jakość/cena
Auta te są komfortowe, wygodne i całkiem dobrze wykonane a cena nie jest zbyt wysoka
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych drobnych usterek nie było tylko jedna duża
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 THP 150KM 110kW
[l/100km]