Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 308 I SW Facelifting

Maciej, 12 lat temu
Silnik 2.0 HDI FAP 150KM 110kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 308 I SW Facelifting 2.0 HDI FAP 150KM 110kW od 2011 - Oceń swoje auto
3,92
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik jest niesamowity. Pomimo iz posiadam w tym samochodzie 7 miejsc ( fotele sa bardzo cięzkie) osiągi i zuzycie paliwa są fantastyczne. Zaden niemiecki 2.0 TDI nie ma z tym silnikiem szans - mówię tutaj o osiagach oraz kulturze pracy. Wcześniej jeździełem 2.0 CRDi oraz 2.0 TDI i na tej podstawie HDI postrzegam jako silnik nastepnej generacji.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : hałasujące tworzywa na nierównych nawierzchniach
4,0
Całokształt
Problem z francuskim samochodem nie molega na nim samym tylko na delikatnie mówią średniej jakości serwisach. Samochody są lpesze od Fordów i Opli - najdzmy sobie tylko dobry serwis ( w Łodzi takiego nie ma :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Osiągi, elastyczność, ekonomia i kultura pracy - Wszystko na 5 plus. Na autostradzie przy prędkości 190 km /h na 6 biegu obrotomierz stoi na 3,5 tys !!! Maksymalna prędkość z jaka udało mi się jechać to 220 km ( katalgogwa 210)
3,0
Skrzynia biegów
Średnio...często 4 myli się z 6. 1 - jak to w dieslu za krótka natomista 2 zbyt duze przełożenie co powoduje, że pomimo 150 KM cieżko z niej ruszyć
4,0
Układ jezdny
Ogólnie ok. Przydałoby sie obniżyć profil opon i zwiekszyć średnice na 17 cali (pod warunkiem, że ktoś wykorzystuje tą moc silnika) - ale w Polsce drogi na to nie pozwalają.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobry plus. Lekko przeszkadzają przednie słupki, ale...mozna przywyknąć
5,0
Ergonomia
Tutaj super. Wszystko pod reką. Jedyne zastrezżeniea do obsługi fabrycznej nawigacji oraz telefonu przez Bluetooth - zbyt dużo czynności i brak głosowego wybierania
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zarówno z przodu jak i z tyłu ok. Posiadam dwustrefową klimatyzację
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pierszy i drugi rząd super (wersja SW z niezależną regulacja wszystkich foteli) Rząd trzeci - wyłacznie dla dzieci do 140 cm
3,0
Wyciszenie
Mam problemy z gwiżdzącymi uszczelkami (autostrada)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
REWELACJA
3,0
Stosunek jakość/cena
Moja wersja kosztowała 90 tys - i uważam, że to za duża za ten segment - pomimo maks. wyposażenia. Ale ja tak wolę - mniejszy lepiej wyposażony niz wiekszy w standardzie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Autorytatywnie mogę uznać - na podstawie innych samochodów uzywanych w firmie ,że co najmniej na poziomie vw i toyoty. Jeżeli chodzi o Forda i Opla - Peugeot górą
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek. Wcześniej jeździłem 307 2.0 autoamat, przejechałem 150 tyś i nigdy nie stnałem w trasie, również nigdy nie wymieniałem amorków ani końcówek drążka stabb czy wachaczy, które to w innych samochodach wymieniamy nagminnie

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDI FAP 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 308 I SW Facelifting