Inne
: Przyjemność jazdy z automatyczną skrzynią biegów i mocnym silnikiem. Bardzo ładne wnętrze, piękne białe zegary z czerwonym podświetleniem, dobre materiały.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
Silnik
Inne
4,0
Całokształt
Kupiłem to auto, bo szukałem czegoś w miarę nowego z automatem w przystępnej cenie. Nie żałuję, dzięki mocnemu silnikowi i 6 stopniowej skrzyni z trybem sport wspaniale się prowadzi. Poza tym auto ma maksymalne wyposażenie jakie można sobie wyobrazić w klasie kompakt:szklany dach, skóra, bi-xenony skrętne, elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, nawigacja, telefon, komendy głosowe, czujniki zmiany pasa jezdni, cofania, deszczu, oświetlenia itp.
Wrażenia
4,0
Silnik
Fajnie brzmi \"buczy\" i nieźle przyśpiesza.
4,0
Skrzynia biegów
Automatyczna, bardzo dobra, japońska, 6 stopniowa z trybem sport.
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie mało kulturalne, przenosi drgania do kabiny i hałasuje. Drogi w Polsce coraz lepsze, więc nie tak bardzo przeszkadza.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód jest dobrze, tył już tak sobie, ale ma stosunkowo duże lusterka. Czujniki z tyłu i z przodu(!) bardzo pomagają (zwłaszcza z przodu gdzie nie wiadomo gdzie się kończy maska).
4,0
Ergonomia
Wszystko jak należy, pod ręką. Sterowanie głosowe pozwalające na wydawanie komend do sterowania radiem, telefonem, nawigacją to niezła sprawa.
Irytujące jest włączanie podgrzewania foteli, umieszczone w podstawie foteli, trudne do lokalizacji.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest chyba przeciętnie. Szklany dach jest podobno wykonany w technologii Anti Sol, ale w Chorwacji trzeba go było zasłaniać roletą, bo klimatyzacja nie dawała rady.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest ok, a z tyłu... jak to w kompakcie szału nie ma. Cztery osoby mogą w miarę wygodnie podróżować, pięć już nie.
4,0
Wyciszenie
Silnik fajnie \"buczy\" w czasie przyśpieszania. Irytuje hałas tylnych opon przy wyższych prędkościach. Generalnie przy 130 km/h jest cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trochę dużo pali, ale wszyscy mówią, że 2.0 hdi pali nieproporcjonalnie więcej niż 1.6 hdi, a ten z kolei nie bardzo chce rozwijać moc na trasie. Coś za coś. Ceny części raczej normalne. Nietypowe wycieraczki - serwis 340zł, Allegro Bosch 60zł.
3,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem auto używane, ale podejrzewam, że taki model nowy mógł kosztować powyżej 100 tys zł. gdyby był oferowany w Polsce. Nawet ta strona nie pozwala na wybór takiej wersji - 3 drzwiowa, automat.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepalona żarówka.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak. Oby tak dalej.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
[l/100km]