Karoseria
: Rdza na masce, zerowe zainteresowanie gwaranta
Zawieszenie
: Od nowości złe prowadzenie na śliskiej nawierzchni
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest mocną stroną tego auta, jest oszczędny przy spokojnej jeździe, dosyć elastyczny.
3,0
Skrzynia biegów
W starym audi skrzynia pracuje bardziej precyzyjnie.
2,0
Układ jezdny
Zawieszenie po 20 tys. km zaczyna stukać na nierównościach. Od nowości bardzo złe prowadzenie samochodu na śliskiej nawierzchni. Pracownik serwisu twierdzi, że tak ma być.
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Siedzenia niestety są zbyt miękkie, na dłuższych trasach jest to dosyć uciążliwe.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobre odszranianie przedniej szyby. Silnik rozgrzewa się w ciągu ok. 10 minut - wynik dla diesla przyzwoity.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duży plus za ilość miejsca dla kierowcy i pasażera.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po przebiegu 20 tys. km zero awarii mechanicznych.
Po 6 miesiącach pojawiła się rdza na masce. Peugeot Polska już od kilku miesiący nie potrafi tej rdzy usunąć.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
[l/100km]