Inne
: Wnętrze , jak z segmentu wyżej , ba nawet lepiej ! Silnik mimo przyznania 4pkt jest świetny , elastyczny i cichy -no i to spalanie -super.
5,0
Całokształt
kolejne auto z salonu postanowiłem kupić nie tylko na wygląd zewnętrzny ale na wnetrze -komfort jakość wykonania wraz z materiałami -tym samochodem chce mi się jeździć -miód. Ale oczywiscie do zewnętrznego wyglądu nic nie mam choć tu Megankowcy, Bravowcy i inni mogą mieć swoje chwile ale w środku Peugota by sie zakochali.
Wrażenia
4,0
Silnik
Zakładam, że 5 pkt. to należałoby sie jakby ten samochód kosztował 35-40 tyś . Ja zapłaciłem 52 tyś (wyprzedaż rocznika) -jaki piekny kolor mi się trafił -szary Thorium z full wyposażeniem podłokietnikiem i klimatronikiem i oczywiście 1,6 HDi !
4,0
Skrzynia biegów
Trzeba się nauczyc wrzucać 1-kę i jeżeli się to opanuje reszta super, porównując do nissanów Almera, Primera jest tylko 4 -tam 5+. Porównując z Meganem powinna być 5 tka za sprzęgło takie jak lubię w Renault przy samym końcu -zgroza ! Fiat Bravo na testach słyszałem kolo żebate od 3 -Ki. brr !
5,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi jak na swój silnik i moc bardzo dobrze na 15\" można i 130km w zakręt wejść , Primerką P12 tylko 110km (ten sam zakręt).
Komfort
3,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Mistrzostwo świata , tylko Kia Venga tak tak tylko Kia Venga ma lepsze i jeszcze wyższe siedzenie to było dla mnie ważne (kręgosłup) ale
wykończenie Vengi było nie do przyjęcia !
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak na Diesla 1,6 90Km szybciej się nagrzewa niż Benzyniak Primery 1,6 -109km , Klimatronik również bardziej precyzyjny. Primera segment D a nie potrafił ustawić sobie pośredniej temperaturki albo za zimno albo za ciepło !
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
znów porównując do segmentu D , jedynie z tylu troszke gorzej , na szerokośc na milimetry mniej !
5,0
Wyciszenie
przy dieslu kolejne 5 pkt. jest super ten kto nie wie nie pozna , ze to Diesel!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
oczywiscie podawane 3,8 l na 100km to chyba z górki i z wiatrem ale na 4,3 Lna 100 traskę przez całą Łodź i na koniec Skierniewic czyli ok 75 km zrobił nie przekraczając oczywiscie 110-130km
3,0
Stosunek jakość/cena
napisałem, że za silnik daję 4 pkt. bo chcialbym i życzyłbym każdemu aby taki samochód nowy w salonie kosztował 35-40 tyś. Lubie jeździć i pewnie chciałbym mieć 2.0 Hdi ale całokształt jest R E W E L A C Y J N Y wiec tutaj 5+.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 8tyś wygrywa z Nissanami tam juz się coś działo i musiałem jechać gwarancyjnie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
napisze po 50-100 tyś
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
[l/100km]