Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 308 I Hatchback 5d

maciek1, 14 lat temu
Silnik 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 308 I Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 92KM 68kW 2009-2011 - Oceń swoje auto
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wnętrze , jak z segmentu wyżej , ba nawet lepiej ! Silnik mimo przyznania 4pkt jest świetny , elastyczny i cichy -no i to spalanie -super.
5,0
Całokształt
kolejne auto z salonu postanowiłem kupić nie tylko na wygląd zewnętrzny ale na wnetrze -komfort jakość wykonania wraz z materiałami -tym samochodem chce mi się jeździć -miód. Ale oczywiscie do zewnętrznego wyglądu nic nie mam choć tu Megankowcy, Bravowcy i inni mogą mieć swoje chwile ale w środku Peugota by sie zakochali.
Wrażenia
4,0
Silnik
Zakładam, że 5 pkt. to należałoby sie jakby ten samochód kosztował 35-40 tyś . Ja zapłaciłem 52 tyś (wyprzedaż rocznika) -jaki piekny kolor mi się trafił -szary Thorium z full wyposażeniem podłokietnikiem i klimatronikiem i oczywiście 1,6 HDi !
4,0
Skrzynia biegów
Trzeba się nauczyc wrzucać 1-kę i jeżeli się to opanuje reszta super, porównując do nissanów Almera, Primera jest tylko 4 -tam 5+. Porównując z Meganem powinna być 5 tka za sprzęgło takie jak lubię w Renault przy samym końcu -zgroza ! Fiat Bravo na testach słyszałem kolo żebate od 3 -Ki. brr !
5,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi jak na swój silnik i moc bardzo dobrze na 15\" można i 130km w zakręt wejść , Primerką P12 tylko 110km (ten sam zakręt).
Komfort
3,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Mistrzostwo świata , tylko Kia Venga tak tak tylko Kia Venga ma lepsze i jeszcze wyższe siedzenie to było dla mnie ważne (kręgosłup) ale wykończenie Vengi było nie do przyjęcia !
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak na Diesla 1,6 90Km szybciej się nagrzewa niż Benzyniak Primery 1,6 -109km , Klimatronik również bardziej precyzyjny. Primera segment D a nie potrafił ustawić sobie pośredniej temperaturki albo za zimno albo za ciepło !
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
znów porównując do segmentu D , jedynie z tylu troszke gorzej , na szerokośc na milimetry mniej !
5,0
Wyciszenie
przy dieslu kolejne 5 pkt. jest super ten kto nie wie nie pozna , ze to Diesel!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
oczywiscie podawane 3,8 l na 100km to chyba z górki i z wiatrem ale na 4,3 Lna 100 traskę przez całą Łodź i na koniec Skierniewic czyli ok 75 km zrobił nie przekraczając oczywiscie 110-130km
3,0
Stosunek jakość/cena
napisałem, że za silnik daję 4 pkt. bo chcialbym i życzyłbym każdemu aby taki samochód nowy w salonie kosztował 35-40 tyś. Lubie jeździć i pewnie chciałbym mieć 2.0 Hdi ale całokształt jest R E W E L A C Y J N Y wiec tutaj 5+.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 8tyś wygrywa z Nissanami tam juz się coś działo i musiałem jechać gwarancyjnie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
napisze po 50-100 tyś

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi FAP 92KM 68kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 308 I Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 308 I Hatchback 5d