Silnik
: a dodatkowo komfort, przestrzeń, jakość wykończenia
5,0
Całokształt
Jestem absolutnie zadowolony z tego samochodu. Jeździ tak samo przy - 25 stopniach jak i + 35 w cieniu. Mimo parkowania po chmurka niemiałem żadnego kłopotu z zapaleniem po kilku dniach postoju w zimie. Zawsze odpalał za pierwszym razem bez stosowania ulepszaczy ale tankowałem Diesla Golda ze Statoilu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wzorcowa kultura pracy, wyciszenie wciąż znakomite, dobra elastyczność- świetna w stosunku do 90 KM mocy
4,0
Skrzynia biegów
Bez najmniejszych problemów, bez śladów zużycia
4,0
Układ jezdny
I tu również bez problemów. Bezawaryjny, dobre prowadzenie i trzymanie kierunku przy dużych prędkościach. Dość twardy przy większych wyrwach w jezdni. Przy mniejszych nierównościach dobrze amortyzujący.
Komfort
4,0
Widoczność
Podobnie jak w innych samochodach
5,0
Ergonomia
Nie da się lepiej
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie nieco dłużej się nagrzewa niż benzyniaki.
Przyjmijmy, że ujawnia się to od - 20 stopni. Klimatyzacja w lecie bardzo dobra
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Absolutna czołówka wsród aut.
5,0
Wyciszenie
Absolutna perfekcja
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny przeglądów w ASO porównywalne z sieciami niezależnymi. Po 30000 wymiana klocków. Zużycie paliwa w mieście 6,1,6,4 l/ 100 km czyli 50% mniej od poprzedniej mojej 307 1.6 benzyna i to bez klimatyzacji ale 20 koni mocniejszej Na trasie 4.5 l/100 km
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymiana klocków po 30 000. Lakier dość delikatny ale podobno teraz to norma
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po prostu nic
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
[l/100km]