Miło zaskakuje. Pomimo tego że tylko 90 KM pod maską, to całkiem przyzwoicie przyspiesza, szczególnie przy 200-300 obrotach, a więc pomimo tego że ze skrzyżowania nie zawsze ruszam pierwszy to i tak za chwilę prawie wszystkich zostawiam z tyłu.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów działa poprawnie, biegi zmienia się płynnie, aczkolwiek czasami wyczuwam coś w rodzaju takiego małego punktu oporu, ale myślę że to można zbagatelizować.
3,0
Układ jezdny
Na równej drodze super. Na wybojach zaczynają się schody. Po pzrejechaniu 10 tys. km. z czego większość po tak dziurawych jezdniach jakie posiada Łódź, w tylnim zawieszeniu daje się słyszeć jakieś trzeszczenia, tarcia i stuki.
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu super, cofając do tyłu nieco gorzej, szerokie słupki tylnie trochę ograniczają pole widzenia.
5,0
Ergonomia
Po przejechaniu, niemalże bez postoju, 600 km. nie odczuwałem żadnych bóli kręgosłupa. Fotele dobrze wyprofilowane, przydałyby się może tylko ciut dłuższe siedziska.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo przestrzeni z przodu, z tyłu w normie. Na minus mozna zapisać opinię wysokiego kierowcy (prawie 2m. wzrostu), który prowadził moje auto, dla niego było tam za mało miejsca.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mając porównanie do benzyniaka Punto, którym poprzednio jeździłem i który jest przecież mniejszym samochodem, Peugot wypada rewelacyjnie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
[l/100km]