Ocena \"doskonała\" wcale nie na wyrost. Jedyna wada to dość twarde zawieszenie.Przeglądy diesla cco 20 000 km. Jeśli ktoś mało jeździ to raz na dwa lata. Auto zaskakuje dynamiką mimo papierowo niskiej mocy. Przy mieszanej jeździe w tym ok 150-160 km/h, miasta i przy obciążeniu zużyło 4.7 l/ 100 km.
W jeździe miejskiej 5,8-6,2 l/ 100 km Dla porównania poprzednie auto / benzyna / w ANALOGICZNYCH warunkach 9,5 - 10 l/ 100 km
Wrażenia
5,0
Silnik
Mimo papierowo niskiej mocy zaskakuje pod każdym względem na plus
4,0
Skrzynia biegów
Bez najmniejszych kłopotów.
4,0
Układ jezdny
Bez zarzutu, dobre tłumienie, świetne trzymanie się drogi, brak myszkowania przy wysokich prędkościach, ale jest twardo
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie szybciej się nagrzewa niż poprzedni benzynowiec Peugeot 307. W lecie klima działa... normalnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Pod tym względem auto nie ma sobie równych niezależnie od klasy, marki, ceny. Inne modele moga co najwyżej się równać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Chyba mniej samochód nie może zuzywać paliwa. Ceny przeglądów porównywalne z przeglądami nieautoryzowanych warsztatów starszych samochodów
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pocenie się przewodów powietrza \"turbo\" po dynamicznej jeździe. To nie awaria i \"tańsze auta\" tak mają ale skoro auto w zasadzie uważam za perfekcyjne to piszę o tym
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
[l/100km]