Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 308 I Hatchback 5d

piter, 16 lat temu
Silnik 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 308 I Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 92KM 68kW 2009-2011 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik, zawieszenie, poczucie komfortu. Wszystko bardziej, lepiej niż w poprzedniej 307, której moje oceny zresztą są tutaj :-)
3,0
Całokształt
Bardzo dobry samochód. Zaskakuje dynamiką a porównuję z poprzednią 307 110 KM. Oczywiście cudów nie ma. Nie ma zapasu mocy np. przy obciążeniu i wyprzedzaniu pod górę. Ale w normalnych sytuacjach absolutnie wystarczający. Poza tym jest świetnie wykończony łącznie z detalami. Do tego świetnie współpracujący z całością silnik.Mimo podobnej konstrukcji auto lepsze od 307
Wrażenia
5,0
Silnik
Ocena adekwatna do konkretnego typu silnika. Silnik zaskakuje: wyjątkowo cichą pracą i kulturą,subiektywnie najsilniejszy jest pomiędzy 2000-3000 obr/min co wpływa na komfort jazdy w każdym tego słowa znaczeniu.Zaskakująco dynamiczny.Myślałem, że bez chipu się nie obędzie ale ku mojemu zaskoczeniu nie jest on niezbędny.
3,0
Skrzynia biegów
Bez rewelacji. Oczywiście nic jej nie brakuje ale można skrzynię skonstruować precyzyjniej np. BMW Najważniejsze, że jest dobrze zestopniowana i wyciąga wszystko co najlepsze z silnika.
5,0
Układ jezdny
Dobrze tłumi nierówności, doskonała trakcja, świetne zachowanie przy większych szybkościach, pewny na zakrętach, nie przenosi drgań.Przy lekkim przepompowaniu opon twardy jak kamień / to chyba wada i mały minus /
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mnogość wentylatorów pozwala na dopasowanie chłodzenia/ogrzewania. Niesłyszalna praca układu klimatyzacji.Niestety przednia szyba jest atermiczna tylko z nazwy. Owszem jest ale izoluje ciepło gorzej niż w moim poprzednim Peugeot 307
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bezkonkurencyjny - na poziomie czołówki ze średniej klasy. Z tyłu przeciętnie.
5,0
Wyciszenie
Silnik pracuje ciszej niż 1.6 benzyna w 307 a już tam był cichy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Brak napraw.Przeglądy stosunkowo rzadkie - 20 000 km lub 2 lata i w przyzwoitej cenie.Niskie zużycie paliwa- w mieście max 6.4-6.6 l/100km / klima albo zima, krótkie trasy, korki... / Na trasie max 5.3 l/100 km
4,0
Stosunek jakość/cena
Obecnie ta relacja jest doskonała
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi FAP 92KM 68kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 308 I

Liczba wpisów: 23

Peugeot 308 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 308 I Hatchback 5d