Inne
: wykończenie wnętrza. Przestrzeń w środku. Małe spalanie.
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobry silnik mało pali. Jest stosunkowo dynamiczny. Sprzęt już gorzej. W szczególności FAP i części składowe tj. pompka dozująca oraz śmieszny plastikowy worek na FAP.
3,0
Skrzynia biegów
Po Francusku, czyli czyli dziurka jest za duża.
3,0
Układ jezdny
Po Francusku, czyli słabo z precyzją. Lepiej z dziurami ( tłumienie )
4,0
Karoseria
Ogólnie dobrze się trzyma ocynk ma niezły.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobrze. W upały klima musi być w pełni sprawna.
4,0
Ergonomia
Dobrze.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tak sobie w upały. Przez dużą przednią szybę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobrze. Bagażnik też okay. Dużo miejsca.
4,0
Wyciszenie
Całkiem nieźle. Szału nie ma, ale jest okay. ( do 140 km/h)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części raczej w cenach przeciętnych. Choć np. worek z płynem do FAP 400 zł
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość na 3 ceny zakupu niskie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za wiele tego nie było. Jest dobrze.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kłopoty z FAP. Poważne. Trudno było zdiagnozować. Problem przy 160 tyś. Regeneracja Turbo, przy 150 tyś. Wtrysk do wymiany 170 tyś. Sprzęgło z dwumasą przy 175 tyś. Coś tam jeszcze było. Ogólnie to 150 tyś dobrze, potem trochę kaskadowo.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi FAP 112KM 82kW
[l/100km]