Karoseria
: Solidna, nic nie trzeszczy po 10 latach
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: jak wyżej
2,0
Całokształt
Ogromne rozczarowanie. W samochodzie dopieszczonym i wychuchanym: na przykład olej zmieniany 2x częściej: silnik traci kompresję(wypalenie), prawdopodobnie z powodu serii awarii osprzętu i w efekcie zbyt bogatej mieszanki. Oczywiście check engine niczego wcześniej nie sygnalizuje a procedura przeglądów w ASO nie przewiduje badania testerem. Koszt naprawy -monstrualny. "0" zainteresowanie, choćby telefonów, (solidnie naprawionym) podczas próby sprzedaży. Oddany w rozliczeniu ( rzecz jasna żaden francuz ).
Wrażenia
1,0
Silnik
Delikatnie użytkowany silnik 115 tys. przebiegu w 1/3 do wymiany. I co z tego, że 10 lat niezawodnej jazdy potwierdzonej wieloma wpisami na tym portalu.
5,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Tylne zawieszenie tłucze na dziurach w jezdni
5,0
Karoseria
Obszerna, solidna bez grama rdzy. Użytkowany przez 10 lat pod chmurką
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak to diesel w zimie grzał się przez 5 km. Klima wydajna i niezawodna.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu trochę mniej miejsca niż w aktualnych kompaktach....
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tańsze niż u konkurencji ceny w ASO.
2,0
Stosunek jakość/cena
Wszystko przez tą awarię. Druga gwiazdka za w miarę przyzwoite 10 lat eksploatacji
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od około 90-100 tys. kolejne awarie w zawieszeniu: elementy wahaczy, sprężyny ( przerdzewiały), nietrwałe tarcze. Ten typ tak ma.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Osprzęt silnika spowodował poważne jego uszkodzenie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
[l/100km]