Do spokojnej jazdy po mieście wystarcza. Na trasie, przy wyprzedzaniu silnik 1,6 VVT budzi się po 4000 obrotów, wyprzedzanie na 4-ce to mordęga.
4,0
Skrzynia biegów
Jedynka potrafi się lekko zacinać, dość długie skoki dzwigni.
4,0
Układ jezdny
Na polskich dziurach i brukach jest dość głośno. Jest to autko zwrotne. Trzymanie w łukach dobre.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobra i to nie tylko do przodu i na boki, ale także do tyłu, co szczególnie cenią panie.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą wnetrze szybko się nagrzewa. Rozprowadzenie powietrza z klimatyzacji jest takie że przy wieje po lewej stronie kierowcy, co jest trudne do ustawienia, no chyba, że całkiem się zamknie wylot.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wygodnie na obu siedzeniach. Z tyłu dłuższa jazda jest wygodna dla 2 dorosłych osób, miejsce środkowe nadaje się raczej na krótkie jazdy.
Wnętrze jest wysokie.
3,0
Wyciszenie
Do prędkości 80 kmh jest dobrze, powyżej zaczyna się robić głośno i to tak, że przy jeździe na autostradzie przy ok 110-120 kmh na 5 biegu nie da się słuchać radia (jeśli dać power na maksa to coś można usłyszeć). To duże rozczarowanie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dotrzymuje tego co obiecali, 10 litrów w miescie, na trasie ok. 7 l na 100 km. Dane przy jeździe z klimatyzacją, radiem.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 2,5 roku wysiadł fabryczny akumulator, była konieczna laweta aby wybrnąć z sytuacji.
Poza tym bez niespodzianek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 VTi 120KM 88kW
[l/100km]