Ładne wygodne wnętrze, przyzwoite materiały, niebanalna karoseria - cieszy oko.
Silnik do jazdy miejskiej dobry, na trasę zbyt mułowaty.
Wrażenia
3,0
Silnik
Do spokojnej jazdy po mieście wystarcza. Na trasie, przy wyprzedzaniu silnik 1,6 VVT budzi się po 4000 obrotów, wyprzedzanie na 4-ce to mordęga.
4,0
Skrzynia biegów
Jedynka potrafi się lekko zacinać, dość długie skoki dzwigni.
4,0
Układ jezdny
Na polskich dziurach i brukach jest dość głośno.
Jest to autko zwrotne.
Trzymanie w łukach dobre.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobrai to nie tylko do przodu i na boki, ale także do tyłu, co szczególnie cenią panie.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Do prędkości 80 kmh jest dobrze, powyżej zaczyna się robić głośno i to tak, że przy jeździe na autostradzie przy ok 120-130 kmh na 5 biegu nie da się słuchać radia (jeśli dać power na maksa to coś można usłyszeć). To duże rozczarowanie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Co obiecali to i dotrzymali.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 VTi 120KM 88kW
[l/100km]