Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 308 I Hatchback 5d

arnie, 16 lat temu
Silnik 1.6 VTi 120KM 88kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 308 I Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW 2007-2011 - Oceń swoje auto
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : zamek bagaznika
4,0
Całokształt
Wnetrze rewelacja. Swietnie materialy. Do tego niezle spasowane. Tutaj Pug spisal sie na medal i kasuje konkurencje. Sylwetka zewnetrzna, no coz. Na kolana nie rzuca. Ale prawda jest taka, ze 95% czasu spedzam za kierownica, a nie ogladajac samochod z zewnatrz. Sam dealer przyznaje, ze to 307 po lifcie.
Wrażenia
4,0
Silnik
O wiele lepszy niz dotychczasowy benzyniak 1,6 wkladany do aut koncernu PSA. Pugowcy robia wielkie halo, ze niby wspolpraca z BMW ;-) Ale jakos mnie na kolana nie rzucil (moze zbyt wiele oczekiwalem). Silnik jednak jest ciagle na "dotarciu" wiec musi sie jeszcze ulozyc.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutow. Choc raz na jakis czas lekko haczy 1-ka. Ale mysle, ze to minie, kwestia wyrobienia sie skrzyni.
4,0
Układ jezdny
Prowadzi sie jak gokart. zawias z 307 zostal lekko utwardzobny i obnizony i efekt sa widoczne/odczuwalne niemal golym okiem ;-) Ale daje tylko "dobrze", a nie "doskonale" ze wzgl na stuki jakie dochodza z tylnego zawiasu. Fakt, to nie do konca wina auta, a naszych drog, bo stuki te sa slyszalne tylko w trakcie jazdy po nierownosciach poprzecznych, ale np 206-ka nie byla na nie az tak wrazliwa.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zastrzezen.
4,0
Ergonomia
Generalnie OK. Sa jednak 3 minusy: * beznadziejne umiejscowienie wnek na napoje * projektanci nie przemysleli takze kolizji na linii dzwignia recznego i podlokietnik przesuniety max do przodu * no i zrobili zbyt miekkie i krotkie siedziska
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Skuteczna, sa nawet wzlotz powietrya skierowane na tylny rzad siedzen, do tego intuicyjna obsluga, wszystko pod reka. Niestety, przy wyzszych obrotach wentylator jest za glosny! Wprawdzie radiem mozna to zniwelowac, ale to nie rozwiazanie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pilot ;-) swietnie, z tylu tez nie najgorzej. To kompakt, wiec nie ma co liczyc na luksusy z limo.
4,0
Wyciszenie
Oglnie OK.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest zle. Srednio w trasie od 70 do 140 + miejskie korki. Nie powiem, ze jezdze ekonomicznie, mam raczej ciezka noge. Tak wiec wynik nie jest zly. Przy spokojnej i przepisowej jezdzie na trasie da sie zejsc do 6/100. W miescie nie ma sily, lyknie ta 8-ke.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 55 tys zl (wersja Premium, auto post demo) mam w pelni wyposazony samochod (climatronik, parktronic, autoalarm, alusy, skora na kierownicy, lewarku i dziwgni recznego, 4 x el szyby, komplet drugich opon, komputer pokladowy, radio cd-mp3, lakier metalik, etc. Kto to przebije??
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cos jest nie tak z zamykaniem bagaznika. Czasem zamek zlapie za 1-szym razem, ma jednak kaprysy i niekiedy trzeba zrobic to 2-gi raz.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poki co cisza i oby tak dalej!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 VTi 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 308 I

Liczba wpisów: 23

Peugeot 308 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 308 I Hatchback 5d