Inne
: Design samochodu, jakość wykończenia, bardzo dobra ergonomia, duża przestrzeń wewnątrz
4,0
Całokształt
Rewelacyjny design oraz jakość wykończenia wnętrza.
Elementy do poprawy: stuki zawieszenia, głośny wentylator nadmuchu, trzeba dość mocno trzasnąć klapą bagażnika, ażeby się zamknął.
Szkoda, że póki co brak w ofercie wersji SW
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
pracuje na prawdę poprawnie.
2,0
Układ jezdny
Zawieszenie zbyt twarde, irytujące stuki przy poprzecznych nierównościach (auto mam z wypożyczone z salonu Peugeot i nie wiem co się z nim działo wcześniej, a może po prostu jestem przewrażliwiony lub trafił się taki egzemplarz). Pomimo bardzo dobrej przyczepności i bardzo dobrej pewności prowadzenia komfort jazdy na polskich drogach pozostawia wiele do życzenia - po prostu model nie na nasze drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra widoczność, dobrze ustawione przednie słupki
4,0
Ergonomia
Wszysko we właściwym miejscu. Szkoda tylko, że pionowa regulacja kierownicy jest w tak małym zakresie. Szczególnie dla niskich osób.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylator na drugim stopniu pracuje głośniej niż silnik na biegu jałowym !!! Po prostu buczy jakby był już mocno zużyty ! Poza tym felerem nawiew pracuje poprawnie, dosyć szybko po uruchomieniu silnika ciepło dociera do wnętrza samochodu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wewnątrz, zwłaszcza z przodu, bardzo dużo przestrzeni, jak w samochodach z klasy wyżej.
3,0
Wyciszenie
Słychać ponadprzeciętnie układ jezdny.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Interesująca alternatywa wobec Opla Astry III
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
miejsce na napoje przy hamulcu ręcznym, zamiast np. pod radiem - porażka. Przeszkadza w czasie jazdy
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 VTi 120KM 88kW
[l/100km]