Szukaj

Oceny Peugeot 308 I Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW 2007-2011

Podsumowanie 53 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Peugeot 308 I Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW 2007-2011 - Oceń swoje auto
4,05
średnia ocena z 53 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
61%
użytkowników kupiłoby ponownie
Pozytywne zaskoczenie

Najnowsze oceny Peugeot 308 I Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW 2007-2011

3,2
~~~człowiek
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
Jeżeli ktoś chce od samochodu, żeby zawiózł go z punktu A do pktu B, to proszę bardzo - niech kupuje. Zapomnijcie jednak o jakiejkolwiek przyjemności z jazdy, o możliwości sensownego i bezpiecznego wyprzedzania. Skrzynia biegów woła o pomstę do nieba (hacząca dwójka to po prostu skandal). Silnik łyka olej i płyn chłodniczy, co w nowym aucie z salonu jest po prostu skandalem. Nie polecam tego auta nikomu przy zdrowych zmysłach. Kupiłem, bo...
4,1
~pioter
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
Samochód ten kupiłem głównie ze względu na wygląd, a szczególnie wnętrze, jest miłe i przytulne, nieprzekombinowane. Nie wygląda jak gadżet jak w autach koreańskich czy japońskich, ani nie jest siekierą ciosane jak np. w VW. Ważnym elementem jest silnik, świadomie wziąłem wolnossącą benzynę i tu zaskoczenie przy spokojnej jeździe pali mniej niż 2L diesel, który miałem wcześniej. Wyciszenie jest OK przy spokojnej jeździe hałas jest...
4,3
~Krzychu
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
Samochód sam w sobie bardzo przyjemny. Ładnie się prezentuje, mimo swojego wieku w ogóle nie ma śladów rdzy, dodatkowo dobrze się prowadzi i ekonomiczny. Mam wersję z gazem i spisuje się całkiem dobrze. Niestety wybrałem złą wersję silnika 1.6 VTi 120 koni. Silniki od wyjścia z fabryki są awaryjne. Jeśli ktoś ma się zdecydować na używany to opcja z dieslem będzie o wiele lepsza.
3,4
~mahmoud
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
dobre na pierwsze auto, wygodne, miejsca jest sporo, nie pali az tak duzo. dobrze sie nim jezdzi w miescie, na trasie tez sobie daje rade. niestety silnik to tragedia, zjada olej prawdopodobnie przez wade fabryczna i zawieszenie tez zawodzi.
4,2
~krol_rynsztoka
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
Bardzo porzadne, oszczedne auto miejskie, choc przeze mnie uzywane na trasie, gdzie przemieszcam sie z predkosciami 100-110km/h. Urzeklo mnie "kinolem" i sylwetka (wcale nie uwazam, aby byl brzydki), pieknym wnetrzem, porzadnym wykonczeniem i bezawaryjnoscia.
4,2
~Piciniak
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
Dośc udany samochód. Znacznie inne wrażenia z jady aniżeli 307. Dojrzalszy. Coś nie tak z przekładnia ale to juz mój drugi przypadek wiec mam wyrozumiałośc dla tego elementu.Poza tym żadnych usterek. Ważne też żeby zakładac dobre opony zimowe bo na tych tańszych czuć gorsze prowadzenie na suchym. Polecam michelin primacy alpin 3
Dziennik kosztów dla Peugeot 308 I Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,50 zł
9,5
l/100km
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
3,8
~ciechan
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
Więcej po samochodzie w tej klasie bym się nie spodziewał. Auto francuskie, ma 3 lata gwarancji i po tym okresie mam zamiar go sprzedać. Nic się nie psuje, jeździ dobrze, pali w normie... nie ma ani rewelacji ani się nie zawiodłem.
4,3
~Paweł Jaruzelski
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
Nigdy, ale to nigdy nie kupię innego samochodu niż Peugeot. Tradycja, smak, doświadczenie... dusza. Bezpłciowe, tanie fokusiki i golfiki dobre są by zdobić obejście stodoły :-) Nie jest sztuką skopiować wszystko od konkurencji.
4,8
~RYSZARD
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
TO JEST MÓJ DRUGI PEUGEOT POPRZEDNI 307 1600 BENZYNA ZROBIŁEM NIM 126000KM PRAKTYCZNIE BEZ AWARII.NATOMIAST 308 1600 BENZYNA JEST SAMOCHODEM LEPIEJ WYKONANYM BARDZIEJ KOMFORTOWYM SILNIK DUŻO LEPSZY OGÓLNIE JESTEM ZADOWOLONY.
4,3
~arnie
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
Wnetrze rewelacja. Swietnie materialy. Do tego niezle spasowane. Tutaj Pug spisal sie na medal i kasuje konkurencje. Sylwetka zewnetrzna, no coz. Na kolana nie rzuca. Ale prawda jest taka, ze 95% czasu spedzam za kierownica, a nie ogladajac samochod z zewnatrz. Sam dealer przyznaje, ze to 307 po lifcie.
Peugeot 308 I Hatchback 5d