Szukaj

Oceny Peugeot 308 I

Podsumowanie 259 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Peugeot 308 I - Oceń swoje auto
4,25
średnia ocena z 259 ocen
4% lepiej od średniej w segmencie
76%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Peugeot 308 I – wybierz silnik

Silniki Benzynowe Peugeot 308 I
Silniki Diesla Peugeot 308 I
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen

Najnowsze oceny Peugeot 308 I

4,9
~Andi
Peugeot 308 I
SW 1.6 HDi FAP 112KM 82kW
Auto bardzo przemyślane ,bardzo funkcjonalne SW daje możliwości przewozu różnych rzeczy .Wcześniej jeździłem laguną 2 1,8 b+gw kombi i wydawało mi się że to najlepsze auto ,jednak peugeot jest lepszy jest krótszy o 30 cm od laguny ale więcej jest miejsca dla pasażerów i kierowcy a bagażnik taki sam nie wiem jak oni to zrobili . Spalanie na zadawalajacym poziomie zależnie od stylu jazdy i drogi ,czy to miasto czy ekspresowa droga od 4,8 do...
3,8
~Jacek
Peugeot 308 I
SW 1.6 THP 150KM 110kW
Fatalny silnik, z którym były cały czas problemy, głównie wycieki oleju, których nikt nie był w stanie jednoznacznie zlokalizować. Przy okazji wycieków, prawie zawsze pojawiały się jakieś problemy z silnikiem. W trakcie ponad 3 lat użytkowania, miałem wrażenie, że ciągle umawiam się z mechanikami. Najpierw naiwnie jeździłem do autoryzowanego serwisu, ale po 3 wizytach, podczas których wydałem łącznie prawie 3 tys. zł, na darmo, ponieważ...
2,3
~obywatello
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Najgorszy szrot jaki miałem a jeździłem Citroenami (AX, Saxo, C3), Peugeotem 405, Fordem Focusem, Fiatem Punto, Renault Traffic, BMW 3, Nissanem X-trailem. Responsywność układu kierowniczego w 308 jest DRAMATYCZNA – działa jak z gumy! Trzeba mocno przekręcić kierownicę by samochód zareagował. Przyjemność z jazdy zerowa. Ja wiem, że Peugeot to nie BMW, ale jakieś minimum powinno być a ja się czuję jakbym prowadził wannę a nie samochód. Koszty...
3,8
~BlueLion
Peugeot 308 I
SW 1.6 HDi FAP 112KM 82kW
Przyjemny jako auto rekreacyjne, na trasę, na wyjazd wakacyjny itp. Bardzo pakowny, a przy tym oszczędny. W moim egzemplarzu wystąpiło jednak stosunkowo dużo usterek - konieczna była wymiana maglownicy (występował 'przeskok' kierownicy podczas skręcania), wymiana chłodnicy (zaczęła mocno przeciekać), sporadycznie check engine z powodu blokowania się EGR-u, awaria uszczelki pod wtryskiwaczem, awaria nawiewów, awaria czujnika temperatury. Na...
4,3
~seeboo
Peugeot 308 I
SW 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Auto z 2008 roku, samochód przyjemny w użytkowaniu, dobrze wyposażony (m.in. 4x el. szyby, automatyczna klimatyzacja, automatyczne światła i wycieraczki, 7 poduszek powietrznych, w tym na kolana kierowcy, przednia szyba solaryczna, tylne czujniki parkowania, tempomat, panoramiczny dach), wygodne fotele, bagażnik w miarę pojemny, na plus uchylna szyba klapy bagażnika. Wnętrze przestronne, dobrze doświetlone przez szklany dach, dużo miejsca dla...
4,6
~Krzysztof
Peugeot 308 I
Kombi 1.6 THP 156KM 115kW
Mimo że niektóre części składowe oceny nie osiągają pułapu 5 gwiazdek, to jednak całość muszę ocenić bardzo dobrze. Przestronne wnętrze przy nie największych w klasie gabarytach, dobre materiały wykończeniowe zwłaszcza jeśli chodzi o jakość plastików (auta tej klasy choćby z koncernu VW w porównaniu do 308 są w środku po prostu tandetne pod tym względem), wystarczająco dynamiczny silnik, a pod względem estetyki - poliftowy model jest po prostu...
Dziennik kosztów dla Peugeot 308 I
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
5,9
l/100km
9,5
l/100km
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
3,9
~Patryk
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 THP 150KM 110kW
Auto mam z perłowym lakierem Babylon Rouge i wersji Premium+ na oryginalnych 18” alusach. W tej konfiguracji samochód wygląda fenomenalnie i przyciąga wzrok, a wyposażenie z panoramicznym dachem, biksenonem skrętnym, nawigacją, skórą i dwustrefową klimą zadowoli każdego i zadziwia posiadaczy nawet najnowszych modeli marek premium. 150-konny silnik robi bardzo dobrą robotę, ale jest mało oszczędny. Przy 100tys. km w zadbanym egzemplarzu awarii...
3,3
~piter
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Ogromne rozczarowanie. W samochodzie dopieszczonym i wychuchanym: na przykład olej zmieniany 2x częściej: silnik traci kompresję(wypalenie), prawdopodobnie z powodu serii awarii osprzętu i w efekcie zbyt bogatej mieszanki. Oczywiście check engine niczego wcześniej nie sygnalizuje a procedura przeglądów w ASO nie przewiduje badania testerem. Koszt naprawy -monstrualny. "0" zainteresowanie, choćby telefonów, (solidnie naprawionym) podczas próby...
4,5
~kowrob@gazeta.pl
Peugeot 308 I
SW 1.6 VTi 120KM 88kW
Samochód sprowadziłem w zeszłym roku z Niemiec - koszt samochodu 4tys. EUR + opłaty (transport, akcyza itd)-przebieg 180tys.km. W 2011r. przy stanie 110tys. przebiegu w Niemczech została założona instalacja gazowa BRC koszt - 2600 EUR. Butla zamontowana zamiast koła zapasowego. Jak dla mnie samochód wart swojej ceny, po zakupie wiedziałem, że w samochodzie uszkodzona jest nagrzewnica (słabo grzał) - brak zamiennika więc wymiana w serwisie...
4,8
~Dawid
Peugeot 308 I
Hatchback 5d Facelifting 2.0 HDI FAP 150KM 110kW
Witam. Mam swojego Peugeota od niespełna roku. Osobiście sprowadzony z niemiec przy przebiegu ok 260tyś (duży przebieg z racji roku) mimo to zdecydowałem się gdy usłyszałem silnik. Idealnie pracujący silnik, oryginalny przebieg , 150koni w tym aucie to coś pięknego, jeździłem znajomego 1.6 HDI i średnio. Ewentualnie można by się przyczepić do sztywnego zawieszenia, ale za to świetnie trzyma się drogi. Coś za coś. obecnie jedyne wymiany to...
Peugeot 308 I