Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 307 II Kombi

poTURBOwany, 15 lat temu
Silnik 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 62 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 307 II Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW 2005-2008 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : HDI (z czerwonym I) chyba to sobie wytatuuje na plecach.;)
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to mistrzostwo, ciagnie jak lokomotywa,stosunkowo elastyczny choc optymalne obroty pracy to 1500-3000 w koncu to diesel. Fajna sprawa jest zawor \" overbost\" zwiekszajacy moment obrotowy na 4 najwyzszych biegach przy ok 2000 obr/min i to sie czuje zwlaszcza przy wyprzedzaniu.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodza gladko choc bez rewelacji, mogli na tym popracowac choc podobno to przypadlosc peugeota.
4,0
Układ jezdny
Jezdze na 17 calach i po polskich drogach wiec moze to przez to \" tylko dobrze\", pewnie w niemczech nie zauwazylbym deliketnych stukow dochodzacych z pracujacego zawieszenie ( nie mowie tu o jakis luzach) po prostu jak cos pracuje to to slychac i tak jest wlasnie w 307 sw.
Komfort
5,0
Widoczność
Tu nie ma sie do czego przyczepic, widac wszystko co powinno byc widoczne, nawet niebo (panoramiczny dach).
5,0
Ergonomia
Sterowanie przy kierownicy b ulatwia zycie, poza tym reszta przycikow jest tam gdzie byc powinna i co najwazniejsze nie jest ich za duzo, wiec nie mamy wrazenie ze siedzimy w boeing-u 727.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronic- wiec nie ma co opisywac. Opcja manualna tez poprawna, duzo kombinacji nawiemow ( szyba/nogi, glowa/nogi itp.)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem kierowca wiec oceniam przestrzen jako \" doskonale\", choc pasazerowie tez nie narzekaja. Jedyny minut to podlokietnik- ciut za wysoko. Stad ocena dobra.
4,0
Wyciszenie
0-100 km/h cisza, 100-nieskonczonosc troche glosniej ale przeciez mieszkamy na ziemi wiec bez powietrza sie nie da, stad male szumy od relingow.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak narazie bez usterek, jesli chodzi o stacje bezynowe to raczej nie moge liczyc na karte stalego klienta i punkty vitay albo posade prezesa bp partner klubu, srednio w granicach 60l/1000. ;)
5,0
Stosunek jakość/cena
Moj wujek jest dilerem wiec chyba nie powinnienem tu nic pisac, ocena wiadoma.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
No moze tylko taka jedna uszczelka przy drzwiach kierowcy nie powina odstawac.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie cisza choc z b powaznych usterek ktore mi sie zdazyly to wymiana wycieraczek szyb, ale czy to usterka?

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 307 II Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
6,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 307 II Kombi