Karoseria
: WYGLĄD SUPER MOC RÓWNIEŻ ALE ELEKTRYKA PO ZAŁOŻENIU LPG SZALEJE. CZĘŚCI STRASZNIE DROGIE MIAŁEM MODEL PRZED LIFTEM I PO LIFCIE RÓŻNICA W CENIE CZĘŚCI TO TRZY KROTNIE DROŻSZE PO LIFCIE
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: PROBLEMY ZACZEŁY SIĘ PO ZAŁOŻENIU LPG PRZEPUSTNICA
4,0
Całokształt
POLECAM WSZYSTKIM ALE JEŚLI MASZ UBOŻSZY PORTFEL TO WYBIERZ MODEL PRZED LIFTEM MIAŁEM TEN I TEN MODEL I CENY CZĘŚCI DO MODELU PO LIFCIE STRASZNIE DROGIE. NAJWIĘKSZYM BŁĘDEM BYŁO ZAŁOŻENIE LPG PO ZAŁOŻENIU LPG WSZYSTKO ZACZEŁO SIĘ PSUĆ CHODZI TU O ELEKTRONIKE JEŚLI CHCESZ KUPIĆ TO AUTO TO BEZ LPG.
Wrażenia
4,0
Silnik
SUPER MOC
4,0
Skrzynia biegów
AUTOMAT LUDZIE NIE BÓJCIE SIĘ TEGO
4,0
Układ jezdny
PRECYZYJNY I WYGODNY
Komfort
5,0
Widoczność
SUPER ZWŁASZCZA PRZEDNIA SZYBA
4,0
Ergonomia
ŚREDNIA
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
CHŁODZENIE SUPER OGRZEWANIE GORZEJ
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MIEJSCA SPORO
4,0
Wyciszenie
PRZECIĘTNE
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ŚREDNIE SPALANIE BENZYNY 10L A LPG 11L
4,0
Stosunek jakość/cena
WARTO KUPIĆ
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ELEKTRYKA SZAJS
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ELEKTRYKA SZAJS
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 140KM 103kW
[l/100km]