Silnik
: Jadąc przy 3500-4000 obr pali mniej niż przy 2000-2500
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Brak mocy do 3000obr
4,0
Całokształt
Dobre auto. Małe problemy z elektryka i czujnikami. Nigdy nie zawiodlo. 1.6 nfu jest inna konstrukcja niż niemieckie silniki tutaj maksymalny moment obrotowy jest przy 4000 obr/min a maksymalna moc 5800! Jednym słowem silnik ten lubi wyższe obroty zmiana biegów przy 3.5 tys czy 4.5 nie jest niczym strasznym dla tego silnika. Osoby które go zamula ja jeżdżąc jak dieslem do 2.2k obr/min mogą spodziewać się dużego spalania i poważnych usterek a nawet spustoszenia w układzie korbowym.
Wrażenia
4,0
Silnik
Super jednostka tylko trzeba go trzymać na wyższych obrotach. Nie ma co się martwić silnik cichutko pracuje a jazda przy 4000 obr/min nie jest mu straszna.
5,0
Skrzynia biegów
Żadnych problemów
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie w miarę sztywne przyjemnie się prowadzi
4,0
Karoseria
Ocynkowane blachy zero rdzy
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 109KM 80kW
[l/100km]