Karoseria
: plastikowe błotniki, już jeden pękł jak się oparłem o niego...
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: skrzynia biegów, sprzęgło
3,0
Całokształt
Spasowanie elementów jak na francuza ok. Estetycznie ładnie. Plastiki słabej jednak jakości pozostawiają dużo do życzenia. Słabo wyciszone auto i jedzie się nim jak "taczką" w porównaniu do poprzednika, którym się poruszałem (A4/B5/2000r/AJM). W środku dość głośno - nie czuję różnicy w porównaniu z moim starym dieslem z przebiegiem prawie 800kk.
Wrażenia
3,0
Silnik
Słaby dół, mała dynamika. Może dlatego, że wcześniej jeździłem dieslem to 307 180KM (RFK) jest dla mnie "mułem" w porównaniu do 115KM AJM'a A4/B5.
3,0
Skrzynia biegów
Całkiem przyzwoita praca ale mogła by być jednak 6 biegowa w std.
2,0
Układ jezdny
Niby wszystko na miejscu, brak luzów itp. wszystko ustawione jak trzeba. Nie ściąga i prowadzi się całkiem ok ale w środku GŁOŚNO od dołków na naszych drogach. Czuje się jakbym jechał taczką ...
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Choć denerwuje mnie dmuchawa, która hałasuje i widzę, że jest to std. w tych autach. Trzeba ją robić lub wymieniać.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Dla mnie nie ma mowy o wyciszeniu. Katastrofa...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 2.0/180KM dałem dobrze bo w 10L mieści się po Warszawie w korkach. Natomiast jakbym miał przełożyć to na rzeczywiste osiągi powinienem ocenić "Źle".
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po kilku tys. padło łożysko na skrzyni i oporowe na sprzęgle. Może ten typ tak ma przy 150kk przebiegu nie wiem. Ale w A4/B5 sprzęgło wym. po 330kk jeszcze z 50kk bym zrobił a łożyska nie wymieniałem wcale (760kk).
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Sprzęgło,skrzynia biegów
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 177KM 130kW
[l/100km]