Auto kupiłem w niemczech od dilera przy zakupie miało przebieg 23 tyś km, więc moge powiedziec ze prawie nowy samochod, stan naprawde idealny, szukalem auta w polsce przez prawie rok tylko i wylacznie diesla. Jednak stan tych aut w kraju jest slaby nie chce tu wszystkich oceniac jakoby wszyscy sprzedawali samochody wypadkowe ale spora ich czesc która obejrzalem byla wypadkowa a auta od dilera (uzywane) cenowo były bardzo drogie. fakt, indywidualne sprowadzenie auta wynioslo mnie taniej jakbym kupil uzywke od dilera i tak mniej wiecej o 16-18 tys zł ale do konretów. auto naprawde idealne, z przyczyn prywatnych musialem sprzedac to auto (osoba która kupila ode mnie 307 dzwoni od czasu do czasu i mowi ze jest bardzo zadowolona i nic sie nie dzieje) ale moge z reką na sercu polecic kazdemu ten samochod, ale mam na mysli 307cc z silnikiem diesla, super auto, w chwili obecnej jakbym mial kupowac samochod napewno bym kupil 307cc hdi moze bym sie jeszcze zastanawial nad audi tt ale podejrzewam ze jednak wygraloby 307 ze wzgledu na komfort i praktyczne wykorzystanie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczny silnik a przy tym ekonomiczny. Nigdy nie miałem z nim problemów. Fakt, trzeba sie liczyc z wydatkiem z tego co mi powiedzieli w jedym z aso w Warszawie wydatek okolo 3500 zł chodzi o uzupełnienie jakiegoś płyny związane jest to z filtrem FAP ale ogólnie super silnik etc.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów bez problemowa, nigdy nie miałem z nią problemów.
4,0
Układ jezdny
To zależy czego człowiek szuka, kupując takie auto musimy się liczyc ze zwieszenie nie będzie super twarde tak jak to ma miejsce w niemieckich smaochodach. Od dobrych kilku lat jeżdze tylko francuskimi samochodami, wiec to zawieszenie mi odpowiada, ogólnie komfortowo.
Komfort
4,0
Widoczność
To jest samochód cabrio więc trzeba się liczyć że widoczność nie zawsze jest dobra mam na myśli słupki przednie i widoczność do tyłu, ale ponieważ w moje auto zostało wyposażone w czujniki parkowania, nie miałem z tym problemu.
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie super, szybko i bez problemu, klimatyzacja latem nawet przy opuszczonych dachu super sprawa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzen dla kierowcy i pasażera na przednim fotelu idealna, mam 185 cm wzrostu i super mi sie jezdzilo tym samochodem, nawet mój ojciec który ma 190 cm czuł się w nim idealnie, jeżeli chodzi o tylne fotele, to już nie jest tak kolorowo ale przed zakupem człowiek widzi jak to wygląda, oczywiście woziłem tam ludzi ale podróż w daleka trasę? - ja dziękuje nie jadę!
5,0
Wyciszenie
podczas jazdy nic nie wieje etc, jest cicho w aucie. Fakt podczas pokonywania jakiś dołków, etc odzywa się dach ale to naprawde delikatnie. no chyba że auto jest wypadkowe to podejrzewam że odgłos jest wiekszy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa. Miasto 7,7 to już max co mi spalił przy włączonej klimatyzacji ale fakt ja go wysoko nie kreciłem tak do 3,5 - 4 tyś obrotów. trasa 5 litrów.
Ceny przeglądów/napraw. Auto kupilem w niemczech i bylo jeszcze na gwarancji, w polsce podczas wymiany żarówki w tylnej lampie zostałem poinformwoany że jakaś kostka(przekaźnik) był uszkodzony ale został wymieniony w ramach gwarancji. Olej etc wymieniane były u zaprzyjaźnionego mechanika. Nie miałem z samochodem żadnych problemów.
4,0
Stosunek jakość/cena
to francuski samochod i jednak nie trzema tak ceny jak inne niemieckie auta, ale z wlasnego doswiadczenia wiem ze jezeli ktos bedzie musial sprzedac takie auto a bedzie ono w stanie idealny cena moze byc spokojnie wyzsza o 10 tys od auto wystawionych na portalach aukcyjnych
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic sie nie działo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic sie działo
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
[l/100km]