Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 307 II Cabrio

Wiśniewski, 5 lat temu
Silnik 2.0 16V 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 99 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Peugeot 307 II Cabrio 2.0 16V 140KM 103kW 2005-2009 - Oceń swoje auto
4,57
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Piękna ponadczasowa sylwetka w dwóch odsłonach.
Silnik : Prosty, wtrysk pośredni bardzo dobry do LPG
4,0
Całokształt
Auto oryginalne, nie można go oceniać w kategorii auta rodzinnego ani auta na dojazdy do pracy. Typowy drugi, szybciej trzeci samochód w rodzinie, i w tej kategorii spełnia się idealnie. Tani w zakupie, nie rdzewieje, dobre silniki benzynowe, może więcej palą, ale za to są idealne do LPG. Cena np. sprzęgła komplet 250 zł , w innych markach z turbiną i dwumasą 1500 - 2000. Kłopoty z elektroniką oczywiście zdarzają się we wszystkich autach powypadkowych. Jeżeli auto nie było bite i serwisowane na bieżąco nie będzie sprawiało więcej problemów niż standard. Oczywiście dach w zwykłym samochodzie nie składa się, więc nie może stanowić problemu. W przypadku Peugeota 307 CC mamy dwa samochody w jednej cenie, sportowe cupe i czteroosobowy kabrio i to jest piękne.
Wrażenia
5,0
Silnik
trwały prosty silnik który nie sprawia problemów, przy spokojnej jeździe praktycznie niesłyszalny, jeżeli ktoś lubi depnąć to więcej mocy na wyższych obrotach, Daje spokojnie radę.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą gładko, nie ma problemów skrzynia cicha
4,0
Układ jezdny
Dość twardy ale Komfortowy. Dobry w zakrętach. naprawy tanie. Dobry dostęp do cześci.
5,0
Karoseria
Karoseria super, po kilkunastu latach zero ognisk korozji. Lakier w dobrym stanie . drzwi dach otwierają się bez problemu.
Komfort
4,0
Widoczność
Wsparcie przez czujniki parkowania. Widoczność bez dachu super. Ze złożonym dachem średnia.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką jak w każdym francuzie sterowanie radiem, tempomat , klimatyzacja dwustrefowa, obszerny schowek dwa małe.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacyjne ogrzewanie. Klimatronik dwustrefowy. Łatwy w obsłudze nawet dla początkujących.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Traktuje to auto do jazdy w dwie osoby, przednie fotele ogromne i wygodne grzane, nawet osoby o wzroście 200 cm znajdą miejsce. tylne fotele do przewozu awaryjnego ale też dają radę, podkreślam to jest cabrio cupe, a nie s klase mercedesa. Wysiadanie i wsiadanie ułatwione przez ogromne drzwi.
5,0
Wyciszenie
Jak na auto tego typu jestem mile zaskoczony, ze złożonym dachem w środku cicho, silnik przy spokojnej jeździe mało słyszalny. Na drodze z dużymi nierównościami czasami skrzypnie z okolic dachu. Ale to nie terenówka.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Daję cztery plus. Większość części pasuje od standardowego peugeota 307. Koszty wszystkich części zamiennych nie odbiegają od średniej, a nawet są niższe. Koszty paliwa traktując auto jako dla przyjemności bym pominął, jeżeli ktoś chce tanio to instalacja LPG 2,6 tyś zł i jeździmy za 20 zł 100 km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za kwotę jaką wydaje się za auto trudno narzekać że mało miejsca na tylnych fotelach, że bagażnik mały po złożeniu dachu. Ale nikt nie podaje, przy rozłożonym dachu ma ogromne rozmiary jak na swoją klasę, że podnosi się tak wysoko że nikt głową przy załadunku nie uderzy. I do tego nagłośnienie JBL z suboferem robi kapitalną robotę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W elektryce zdarzają się usterki ale wynika to też z tego że w aucie zastosowano mnóstwo udogodnień dla kierowcy. W golfie golasie tego problemu nie będzie bo tam nic takiego nie ma.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek nie było, jak pisałem silnik mało awaryjny prosty w obsłudze. Opony standardowe .

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 307 II Cabrio