Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 307 I Kombi

Rychu, 4 lata temu
Silnik 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 207 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Peugeot 307 I Kombi 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW 2002-2005 - Oceń swoje auto
4,64
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : 2.0 HDI jest godny polecenia, nie spała oleju, po prostu działa.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Wymiana łączników, wachaczy
Układ elektryczny : Żarówki przednie i tylne przepalają się co 3 miesiące ale wymiana bardzo prosta.
5,0
Całokształt
Auto udane, bardzo pojemne i praktyczne. Nigdy nie zawiodło, silnik nie do zajechania. Polecam dla rodziny 2+3.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik nie sprawiał żadnych problemów, wymiana olejów i to wszystko. Mokry dpf to po prostu dolewka w ASO co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów i tyle. Żadnego wypalania itd. więc bez problemów w mieście.
5,0
Skrzynia biegów
Ok, działała poprawnie. Nie jest delikatna, wymaga siły ale biegi przełącza się pewnie.
4,0
Układ jezdny
Norma, nie poszalejesz.
4,0
Karoseria
Klasyka, zalążki rdzy na tylnej klapie. Poza tym bez problemów, plastikowe błotniki.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się wyżej niz w zwykłym aucie. Coś pomiędzy zwykłym kombi a vanem. Słupki nie zasłaniają.
5,0
Ergonomia
Mnóstwo schowków, stoliki dla pasażerów tylnej kanapy, wygodnie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Długo się nagrzewa, ale poza tym wszystko ok. Klimatronik działa poprawnie. Z tyłu przydałyby się nawiewy. Są tylko na stopy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Baaardzo pojemne auto, wykorzystali przestrzeń rewelacyjnie. Możliwość wyjecia niezależnie każdego z foteli, przełożenia ich na 3 rząd. Do tego panoramiczny dach optycznie powiększa auto.
3,0
Wyciszenie
Hałas jak to w dieslu, ale nie przeszkadza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko standardowe naprawy, tłumik, sprężyna, koło pasowe. Silnik super, choć nie jest super mocny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Obecnie niedrogie auto oferujące duża, konfigurowalna przestrzeń. Mało pali, silnik nie do zdarcia, rdza tylko tylna klapa. Komfort jazdy bardzo dobry.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 5 lat, od 120 do 207 tys. km wymieniono tłumik, sprężyny przód, koło pasowe, przewód hydraulicznego sprzęgła, elementy przedniego zawieszenia. I to wszystko.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy nie było poważnych problemów.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 307 I Kombi 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,00 zł
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 307 I Kombi