Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 307 I Kombi

Marcin L., 7 lat temu
Silnik 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 22 tys. km
Peugeot 307 I Kombi 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW 2002-2005 - Oceń swoje auto
3,23
21% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Duży, ustawny bagażnik. Wnętrze jak na tę klasę przestronne. Dobre zabezpieczenie antykorozyjne.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Fap
Układ hamulcowy : zamarzająca linka hamulca ręcznego
Układ elektryczny : przełącznik zespolony pod kierownicą
3,0
Całokształt
Wersja SW. Nadwozie fajnie, pakowne, ustawne, 3 oddzielne fotele z tyłu pozwalały na dostosowanie auta do aktualnych potrzeb, (2 dodatkowe miejsca w bagażniku tylko awaryjnie) dobrze zabezpieczone przed korozją. Silnik nie nadający się do jazdy po mieście, a na trasy trochę za słaby. Zawieszenie poprawne bez poważniejszych wad. Irytująca elektronika, bardzo słaba wentylacja wnętrza, w zimie zamarzająca linka od hamulca ręcznego.
Wrażenia
3,0
Silnik
Gdyby nie filtr FAP, który dyskwalifikował auto jako zdatne do jazdy po mieście byłoby naprawdę dobrze. Praktycznie 50% czasu użytkowania silnik w trybie serwisowym co za tym idzie brak turbo. Po przegonieniu na trasie wracał do normy, potem znowu wyskakiwał błąd filtra.
3,0
Skrzynia biegów
5 biegów, średnio precyzyjna. Na trasie przydałby się szósty bieg.
4,0
Układ jezdny
Poprawny w prowadzeniu, trochę twardy ale auto jeździło na 17-sto calowych felgach. Komfort umiarkowany.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra, nadwozie pudełkowate, łatwo wyczuć auto podczas manewrowania. Szklany dach fajny bajer, który dobrze wygląda ale w praktyce jest bez sensu, w lecie słońce nagrzewa wnętrze niemiłosiernie, w zimie (jeśli zasłona jest odsunięta) ciągnie po głowie.
4,0
Ergonomia
W porządku.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tragedia. Przez cały okres użytkowania walczyłem z parującymi szybami i niezbyt przyjemnym zapachem z klimy. Mimo corocznej wymiany filtrów, ozonowania wnętrza, suszenia i sam nie wiem czego jeszcze problem powracał gdy tylko robiło się trochę zimniej.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Klasa kompaktowa ale dzięki wydłużonemu rozstawowi osi o 10 cm względem hatchback'a z tyłu było całkiem znośnie. Trochę gorzej na szerokość ale też bez większych uwag.
3,0
Wyciszenie
Co tu dużo pisać, diesel pod maską, słychać go. Jednak jakoś bardzo to nie męczy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rozsądne.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przełącznik zespolony (kierunkowskazy, wycieraczki) nie stykał i kwalifikował się do wymiany ale nie zdążyłem tego zrobić. Opadająca tylna wycieraczka. Zamarzająca linka hamulca ręcznego. Często przepalające się żarówki świateł mijania.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
FILTR CZĄSTEK STAŁYCH.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 307 I Kombi