Autko warte uwagi :) Ja je szczerze polecam tylko trzeba się rozglądać za dobrym egzemplarzem dobrze utrzymanym i w dobrym stanie techniczny :) Ostatnio byłem w ASO na pełnej kontroli silnika to goście mi powiedzieli że jest to jeden z niewielu aut które widzieli że po 160tys km silnik jest w stanie nowości :) Ala ja wychodzę z założenia że jak się dba tak się ma :) Dlatego najgorsze jest jak ktoś kupuje okazje w rozsypce i potem narzeka że się non stop psuje, i od razu uraz do marki. Na pytanie \" Czy kupił bym go jeszcze raz?\" Odpowiadam \"nie\" ponieważ ja sie nie mam zamiar go wg pozbywać :) mam zamiar zrobić nim ponad 500tys km i udowodnić że HDi dobrze utrzymane potrafi dużo wytrzymać :)
Wrażenia
5,0
Silnik
HDi to HDi :) Silnik pracuje delikatnie a nie trzaska jak TDI
5,0
Skrzynia biegów
Biegi bardzo ładnie wchodzą, może mają długą drogę wbijania biegów i trzeba się trochę namachać ale nie przeszkadza mi to a dodatkowo przy szybkich zmianach synchronizatory tak nie obrywają :)
5,0
Układ jezdny
Jak to Peugeot :) Nim się płynie a nie jeździ :) Zawieszanie to istny komfort, może buja się na zakrętach ale za to na dziurach i koleinach jest komfortowo i nie trzeba się umawiać do dentysty na wymianę plomb w zębach :)
Komfort
5,0
Widoczność
Przednia szyba to jest potęga wycieraczki 700mm i 650mm to chyba najdłuższe na rynku :) dłuższe są tylko w autokarach. A panoramiczny dach to jest potęga kto nie wchodzi do auta to \" Ja pier**le ale bajer\"
5,0
Ergonomia
Mnóstwo schowków, wszystko pod ręką nie ma lawiny przycisków, do tego pilot z radia co wg mnie jest najlepszym bajerem bo idealnie leży w dłoni i nie trzeba jej odrywać od kierownicy :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa nawet przy 40* na dworze :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Szybko palące się żarówki
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto w rodzinie od 9lat, zrobiło ponad 165tys km i jedynymi poważnymi problemami to było \"FAP, Dwumasa\"
Autko zawsze jeździ na dobrych olejach (Total Quartz 9000 5W40 fabrycznie, teraz Motul X-Cess 5W40) i nie bierze ml od wymiany do wymiany jest tyle samo ( Oczywiście silnik zawsze zagrzany przed deptaniem, turbina zawsze chłodzona)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW
[l/100km]