Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 307 I Kombi

ak4777777 PKP, 12 lat temu
Silnik 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 168 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Peugeot 307 I Kombi 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW 2002-2005 - Oceń swoje auto
4,85
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Autko warte uwagi :) Ja je szczerze polecam tylko trzeba się rozglądać za dobrym egzemplarzem dobrze utrzymanym i w dobrym stanie techniczny :) Ostatnio byłem w ASO na pełnej kontroli silnika to goście mi powiedzieli że jest to jeden z niewielu aut które widzieli że po 160tys km silnik jest w stanie nowości :) Ala ja wychodzę z założenia że jak się dba tak się ma :) Dlatego najgorsze jest jak ktoś kupuje okazje w rozsypce i potem narzeka że się non stop psuje, i od razu uraz do marki. Na pytanie \" Czy kupił bym go jeszcze raz?\" Odpowiadam \"nie\" ponieważ ja sie nie mam zamiar go wg pozbywać :) mam zamiar zrobić nim ponad 500tys km i udowodnić że HDi dobrze utrzymane potrafi dużo wytrzymać :)
Wrażenia
5,0
Silnik
HDi to HDi :) Silnik pracuje delikatnie a nie trzaska jak TDI
5,0
Skrzynia biegów
Biegi bardzo ładnie wchodzą, może mają długą drogę wbijania biegów i trzeba się trochę namachać ale nie przeszkadza mi to a dodatkowo przy szybkich zmianach synchronizatory tak nie obrywają :)
5,0
Układ jezdny
Jak to Peugeot :) Nim się płynie a nie jeździ :) Zawieszanie to istny komfort, może buja się na zakrętach ale za to na dziurach i koleinach jest komfortowo i nie trzeba się umawiać do dentysty na wymianę plomb w zębach :)
Komfort
5,0
Widoczność
Przednia szyba to jest potęga wycieraczki 700mm i 650mm to chyba najdłuższe na rynku :) dłuższe są tylko w autokarach. A panoramiczny dach to jest potęga kto nie wchodzi do auta to \" Ja pier**le ale bajer\"
5,0
Ergonomia
Mnóstwo schowków, wszystko pod ręką nie ma lawiny przycisków, do tego pilot z radia co wg mnie jest najlepszym bajerem bo idealnie leży w dłoni i nie trzeba jej odrywać od kierownicy :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa nawet przy 40* na dworze :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Szybko palące się żarówki
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto w rodzinie od 9lat, zrobiło ponad 165tys km i jedynymi poważnymi problemami to było \"FAP, Dwumasa\" Autko zawsze jeździ na dobrych olejach (Total Quartz 9000 5W40 fabrycznie, teraz Motul X-Cess 5W40) i nie bierze ml od wymiany do wymiany jest tyle samo ( Oczywiście silnik zawsze zagrzany przed deptaniem, turbina zawsze chłodzona)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 307 I Kombi 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,00 zł
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 307 I Kombi