Zawieszenie
: ogólnie twarde i szybko się zużywa do mazdy dużo jeszcze brakuje
Karoseria
: tylna klapa rdzewieje
Silnik
: fap = problemy
2,0
Całokształt
Przez trzy lata użytkowania wymieniłem: wtryski, regeneracja fapu raz za drugim razem usunięty, wymiana tarcz hamulcowych, dwa razy remont zawieszenia, tłumik, chłodnica, czujnik ciśnienia spalin czy coś w tym stylu w każdym razie związany z fapem, razem to ok 4000 zł, dla mnie to dużo tym bardziej że zrobiłem nim raptem 40000 km
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik ok, warunek - zmieniać olej i filtry na czas
4,0
Skrzynia biegów
ok
3,0
Układ jezdny
tuleje często do wymiany - szybko się wybijają,
co dziwne tarcze hamulcowe zużywają się szybciej niż klocki
Komfort
4,0
Widoczność
ok
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w porządku
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
3,0
Wyciszenie
mogłoby być lepsze szału ni ma
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy prędkości 90-110 max 6L, później im szybciej tym więcej
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ponoć im więcej elektroniki tym gorzej, u mnie po 3 latach jest nadal ok
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
filtr FAP porażka, u mnie już go nie ma samochód jakby miał z 20KM więcej a przy okazji mniej pali i skończyły się problemy z wiecznym checkiem,
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW
[l/100km]