Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 307 I Kombi

kowal, 14 lat temu
Silnik 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 172 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Peugeot 307 I Kombi 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW 2002-2005 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : dynamika i brak efektu turbodziury, silnik ciagnie od samego poczatku
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Kolo dwumasowe w tym modelu to jedyna bolaczka, wadliwa konstrukcja firmy Valeo, dosyc szybko padaja bo juz nawet po 60 tys. km i zaczyna piszczec i szarpac przy odpalaniu. Peugeot wycofal sie z dwumasy w tym modelu i teraz montuje nowy zamiennik ze sztywnym kolem.
5,0
Całokształt
307 SW to fajny samochod rodzinny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo fajny silnik o niezlej dynamice na nasze drogi, przy wyprzedzaniu idealny. Jeden i podstawowy warunek to taki ze trzeba lac paliwo \"bezsiarkowe\", zwykla ropa nie wchodzi w gre, po tym zaczynaja sie problemy, z ktorymi nie radza sobie nawet w ASO. W moim przypadku wymiana filtra paliwa (ktory byl zapchany po tankowaniu tzw zwyklej ropy) pomogla zaoszczedzic jakies 3-5 tys zl na ktore chcieli mnie naciagnac wlasnie w ASO.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodza precyzyjnie, wszystko niby ok, ale ja ja moze mam sluch zabardzo wyczulony i cos mi tam szumi.
4,0
Układ jezdny
Uklad jezdny badz kabina jest niezle wyciszona. Dopiero na szarpakach mechanik pokazal mi ze ma spore luzy na kocowkach drazkow i to mi stuka, ale przy tym przebiegu to ma prawo. W tylne osi mam popekane tuleje, wiem ze powinienem je wymienic ale na razie nic nie stuka.
Komfort
4,0
Widoczność
bez wiekszych zastrzezen, aczkolwiek czasami przy parkowaniu mam wrazenie ze z przodu przydalyby sie czujniki parkowania, bo nigdy nie wiem gdzie ta maska sie konczy..
5,0
Ergonomia
wszystko pod reka, nawet ten pilot do radia leze tam gdzie powinien. W innych samochodach jak jest sterowanie na kierownicy i na postoju jest ona skrecona to dochodzi do zabawnych sytuacji jak chcesz zciszyc radio. Tu tego problemu niema, przelcznik jest zawsze na miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatronic dziala prawidlowo i najlepiej ustawic go na AUTO
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
307 SW to rewelacja, to jest prawdziwy samochod rodzinny, przestronny, wygodny, komfortowy. Tu zadnych zastrzezen. Dla dzieciakow sporo bajerow jak specjalne poleczki na jedzenie, szklany dach, a dla rodzicow spory bagaznik i przestawiane fotele co juz sie kilka razy przydalo.
5,0
Wyciszenie
Do kabiny malo co dociera, kabina jest niezle wyciszona, mozna spokojnie cicho sluchac muzyki podczas jazdy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak dla mnie wystarczajaca, ten samochod naprawde malo pali szczegolnie na trasie, w miescie jest gorzej, ale ja tez wolno nie jezdze wiec dla mnie ok. W zimie to musie zlapac temperature zeby spalanie spadlo ale to normalne w dieslu
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak uwag, oby tak dalej

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 307 I Kombi 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,00 zł
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 307 I Kombi