Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 307 I Kombi

ROMEK!!!, 16 lat temu
Silnik 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 96 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Peugeot 307 I Kombi 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW 2002-2005 - Oceń swoje auto
2,69
34% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : ŻARÓWKI,KOMPUTER,STEROWANIE WTRYSKAMI
Przeniesienie napędu : KOŁO DWUMASOWE,SPRZĘGŁO,SKRZYNIA BIEGÓW
Zawieszenie : TRZESZCZY ,STUKA
2,0
Całokształt
NIEZŁA DYNAMIKA KOMFORT I SPALANIE ALE TO NIE REKOMPENSUJE WAD I USTEREK W TYM MODELU NIE MÓWIĄC O STRESIE ZWIĄZANYMz ZE NIE MOŻNA BYĆ PEWNYM CZY WRÓCI SIĘ Z TRASY DO DOMU
Wrażenia
3,0
Silnik
1.6HDI 11OKM przy jeżdzie na traie pojawiasię zęsto uczucie wpadania w próżnię jakby silnik się zawieszał jedyna rekompensata to dynamika i elastyczność ale poczucie ze coś tam nie gra jest!!!!przy wyłączaniu silnik kozłuje
1,0
Skrzynia biegów
to jest porażka!!!!!od samej nowości biei same wyskakiwały z 2 i 3 zwłaszcza!po usunięci defektu problem z włączaniem 3!
3,0
Układ jezdny
komfortowy do przebiegu ok.55tys.km teraz puka prawy tył i trzeszczy lewy przód jak miałoby się za chwikę coś urwać
Komfort
4,0
Widoczność
duże szyby dobra widoczność zbyt małe lusterka jak do tak dużej bryły auta
4,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok bez zarzutu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
3,0
Wyciszenie
w granicach tolerancji silniki VW TDI glośniejsze ale już z kia ceed 1.6CRDI-BEZ SZANS!!!!
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto gólnie do7litrów,trasa 5-6 w zależności od stylu jazdy
2,0
Stosunek jakość/cena
80TYS PLN TO ZA DROGO!!!!! ZE WZGLĘDU NA ZMIANĘ ROCZNIKA 15TYS TANIEJ! ALE TO I TAK DROGO W STOSUNKU CENA/JAKOŚĆ
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
UWAGA!ŻARÓWKI WYMINIAM GARŚCIAMI ZARÓWNO PRZÓD JAK I TYŁ.POMIJAM TRUDNY DOSTĘP Z UKŁADU NAPĘDOWEGO DOBIGA DO KABINY PISZCZENIE,PLSTIKI POTRAFIĄ ZATRZESZCZEĆ.PRZY PEŁNYM BAKU KOMPUTER POTRAFI SYGNALIZOWAĆ BRAK PALIWA.PRZY NAGŁEJ REDUKCJI BIEGÓW I MAX.PRZYSPIESZENIU SILNIK POTRAFIŁ ZADŁAWIĆ SIĘ A KOMPUTER PRZECHODZI W STAN SERWISOWY NIE POZWALAJĄC NAM JECHAĆ POKAZUJĄC NAM WIZYTĘ W SERWISIE POCZYM NA NASTĘPNY DZIEŃ WSZYSTKO WRACA DO NORMY.FRANCUSKA ELEKTRONIKA TO P A D A K A!!!!!!!!!!
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
KLOCKI HAMULCOWE WYMIANA PO 35TYS.A JEŻDŻĘ SPOKOJNIE DRĄŻKI REAKCYJNE PO45TYS. ŁOŻYSKA PSJ PO 65TYS. KOŁO DWUMASOWE ZE SPRZĘGŁEM ZACZĘŁO SZWANKOWAĆ PO50TYS I ROZLECIAŁO SIĘ I JEDNO I DRUGIE PO90TYS.NAPRAWA WSZYSTKO NA MÓJ KOSZT. DWUKROTNA PRÓBA KRADZIEŻY POPRZEDNIĄ 307 ALE 1.6 BENZYNA UKRADLI MI I NAPRAWDE NIE WIEM CO MNIE PODKUSIŁO BY KUPIC AUTO MARKI PEUGEOT I WAS PRZYSZLI NABYWCY TEJ MARKI PRZESTRZEGAM PRZEMYŚLCIE SWOJĄ DECYZJE I NIE SŁUCHJCIE PANÓW WSALONIE JAK SPRZEDAJĄ WAM KIT ŻE W TYM MODELU ZOSTAŁO JUZ WSZYSTKO POPRAWIONE TO SĄ NAPRAWDE ŁADNE AUTA ALE TYLKO W SALONIE OBOK PIĘKNEJ MODELKI!MECHANIK KTÓRY NAPRAWIŁ MI KOŁO DWUMASOWE STWIRDZIŁ ZE STOPIIEŃ ZUŻYCIA AUTA WYGLĄDA NA 300TYS.JA ODNOSZĘ WRAŻENIE ZE JEST TO CHIŃCZYK Z PARYŻA

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 307 I Kombi