Bardzo słaba dynamika i przyspieszenie, chociaz wg mnie wiaze się to ze złym doborzem przełożenia przekładni głównej
2,0
Skrzynia biegów
Dźwignia biegów chodzi jak mop w wiadrze. Przy tym przebiegu dwukrotna wymiana linek sterujących biegami to chyba przesada. Serwis twiedzi w przywatej rozmowie że "u pana to i tak jest dobrze"
4,0
Układ jezdny
Trochę hałaśliwy
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Nieprecyzyjne przełączniki po lewej stronie kierownicy ( m in b. długi skok dźwigni zmiany świateł) Niefunkcjonalne tulejki - pokretła właczania świateł. Zdarza się zgasić światła mijania operując przełacznikem przeciwmgielnych.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik głupieje przy temperaturze wnętrza zblizonej do temperatury otoczenia - na zmiane mrozi i grzeje.
W zimie stale trzeba przechodzić na manual aby nie zaparowywały szyby boczne
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Niewygodne przednie fotele. Trasa powyżej 300 km to męczarnia
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na autostradzie potrafi spalic 12l ropy na 100 !!!
Średnia to ok 7,6 l/100 - dużo za dużo
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Koszmar mamy 3 takie auta i w sumie:
6x skrzypięce zamki w drzwiach
11x!!! cieknący bak !!!
6x przełącznik kierunkowskazów
2x odpowietrznik chłodzenia (urywa go plastik nad silnikiem
2x plastikowe nadkola z przodu(i tak stale je słychać)
3x linki zmiany biegu
1x dźwignia ręcznego - wyrwała się!!
1x wypadła tylna szyba w kombi
miliony żarówek - średnio co tydzień 1- 2 szt
1x akumulator
1x sterownik klimy
1x wyłącznik stopu
4x tarcze hamulcowe (bicie na kierownicy)
do tego :
wyjące skrzynie biegów,
grzechocące plastiki,
zupełna niekompetencja i arogancja serwisu
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
cieknące zbiorniki paliwa - mimo wielokrotnych wymian temat stale powraca
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 8V 90KM 66kW
[l/100km]