Układ elektryczny
: Wylacznik kierunkowskazow odbija przy prostowaniu
Silnik
: Brak..odpada tylko gorna oslona
Układ hamulcowy
: Zywotnosc tarcz i klcockow.. hmm jakby krotka
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jest to rakieta.. Na swiatlach Pole Position ie do osiagniecia ;-)... Potzna "dziura turbinowa".. wiec trzeba nieco nauczyc sie tym jezdzic.. Gdy juz ruszy jest OK
4,0
Skrzynia biegów
Nie mam zastrzezen, chociaz poprzednio jezdilem Honda i bylo lepiej
4,0
Układ jezdny
Jedzie jak po szynach. Pieknie trzyma sie drogi.. Niestety glosny na polskich wertepach
Komfort
4,0
Widoczność
Uwaga n prawy przedni slupek i.. glowe pasazera.. ;-)
5,0
Ergonomia
No comments. Wszystko tak jak bec powinno
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wzystko OK. Wydajnoc wystarczajaca, chociaz moze troce wolno sie nagrzewa zima.. (diesel!)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tejklasie REWELACJA
3,0
Wyciszenie
Te stuki na polskich drogach.. ;-(
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wierzcie prospektom...
W miescie okolo 7,5 - 8.0 ltr to minimum.. Na trasie ok. 6,5.. przy jezdzie do 130-140
4,0
Stosunek jakość/cena
W Peugeocie mozna bylo sporo utargowac... Co prawda spadek wartosci jest typowo "francuski".. ale nie jest zle
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wylacznik kierunkowkazow... Oslona silnika (gorna)..zarowki...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
125.000 km i zadnych powaznych prolemow
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 8V 90KM 66kW
[l/100km]