Zawieszenie
: SPODZIEWALEM SIE, ZE ZAWIESZENIE BEDZIE MNIEJ WYTRZYMALE W POLSKICH WARUNKACH ...
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
POPRAWNA KULTURA PRACY SILNIKA JESLI CHODZI O JAZDE W MIESCIE W TRASIE REWELACJA. SWIETNIE POD WZGLEDEM AWARYJNOSCI. ZROBILEM OK 50 TYS DOKRECILEM DO 222 TYS I ZERO PROBLEMOW. TYLKO WYMIANA OLEJU.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
BARDZO PRZYJEMNA JAZDA PO POLSKICH NIEROWNSCIACH. STOSUNKOWO NISKIE KOSZTY EKSPLOATACJI JESLI CHODZI O WYMIANY ELEMENTOW ZAWIESZENIA.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
[l/100km]