Jazda bardzo przyjemna. Nie ma problemu z wyprzedzaniem ze względu na znakomitą elastyczność silnika.
Na trasie na 5-tym a nawet 6-biegu idzie jak burza.
W mieście trzeba trochę się namachać dżwignią zmiany biegów (6- biegów).
W górach żaden silnik benzynowy nie może się z tym dieslem równać chyba ,że V6.
Wrażenia
5,0
Silnik
ZNAKOMITE OSIĄGI. Elastyczność na 5-tym i 6-biegu bardzo dobra.
Moment 340 Nm.
Można go kręcić do 5500 obr/min (diesel)
Przy 130km/h na 6-biegu silnik ma zaledwie 1900 obr/min.
4,0
Skrzynia biegów
trochę haczy 1_bieg.
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Tylne siedzenia wyjmowane co umożliwia przewóz dużych przedmiotów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
przy 150 km/h silnik jeszcze slabo słyszalny(na 6-tym biegu).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy prędkości 110 km/h na 6-biegu spalanie 5,0 l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Trochę drogi.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 136KM 100kW
[l/100km]