Karoseria
: Zero (dosłownie) rdzy, wydech po dwóch zimach w Polsce jak nowy podwozie też
4,0
Całokształt
samochód wart swojej ceny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mocy nie brakuje, momentu też jedyny minus to że bierze ok 100ml oleju na 1000 km. (Stosuję Total Quartz 9000 Energy)
3,0
Skrzynia biegów
Żwawość silnika psuje trochę skrzynia biegów, moim zdaniem powinna być 6-cio biegowa. Przełożenie na jedynce bardzo długie, z drugiej jednak strony pedał sprzęgła na duży skok tak więc można manipulować przekazywaną mocą.
4,0
Układ jezdny
Trochę twarde zawieszenie ale bywa to i zaletą. Kontrola trakcji na 6 działa sprawnie i skutecznie.
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność na 6, jedyny mankament to małe lusterka wsteczne
5,0
Ergonomia
Mnóstwo schowków, duże przyciski, wygodne fotele, i dużo dużo więcej.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatronic bardzo dobrze chłodzi nawet w największe upały ale ustawienia temperatury nie zawsze daje taką jaką ustawimy (lubi przychłodzić lub przygrzać)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kompakt który jest w stanie zawstydzić niejedno auto klasy średniej nawet dzisiejsze.
4,0
Wyciszenie
Nie jest najcichszy to fakt ale i przy dużej prędkości nie robi się jakoś super głośny. Z drugiej strony silnik ma specyficzne brzmienie, ludzie się mnie pytają czy to diesel
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Instalacja STAG 200, najniższe spalanie zima przy jeździe 70 km/h na oblodzonej drodze, najwyższe to lato po mieście z włączoną klimą.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie wiem czy można kupić lepsze auto w podobnej cenie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zarzuty dotyczą jakości montażu, odpadały mi zaślepki przy klamkach
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnej nie było, samochód ani razu mnie nie zawiódł a robię 30 000 km rocznie
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 136KM 100kW
[l/100km]