Przy prędkości do około 90km/h cichutko pracuje, chciałoby się powiedzieć, że wręcz mruczy jak lew... Natomiast przy wyższych prędkościach (drogi ekspresowe, autostada) pracuje już głośniej, silnik pracuje też na wyższych obrotach - do około 3,5 - 4 tys obrotów. Przydałby się szósty bieg, jeśli chciałoby się nim jeździć w trasie. Do jazdy w mieście spisuje się świetnie. No i te 109 KM to jest faktycznie moc - szybko przyspiesza, dla mnie w sam raz.
4,0
Skrzynia biegów
Ok, choć czasem ciężko wchodzi "jedynka". Wygląd skrzyni biegów to zaleta wyposażenia tego auta. Poza tym pojawia się też problem z wrzuceniem wstecznego, co na parkingu może być nieco irytujące.
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny całkiem w porządku.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność - dzięki regulacji wysokości fotela kierowcy - bardzo dobra.
4,0
Ergonomia
Nie zauważyłam, by coś było tu nie w porządku.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeśli chodzi o wentylację i ogrzewanie dałam ocenę "przeciętna", bo kiedy jest -14 stopni na dworzu nie mogę doczekać się, kiedy to auto ogrzeje się, chociaż nastawiam maksymalne grzanie. Oczywiście jak już jest ciepło, nie narzekam, tylko zmniejszam natężenie ciepłego nadmuchu. W lecie pewnie zmienię zdanie...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jako pasażer prawie nim nie podróżuję, trzeba by się zapytać męża, ewentualnie znajomych. Z tego, co usłyszałam, wnętrze też jest super.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 109KM 80kW
[l/100km]