Silnik
: 110 koni w pegu wyprzedza 110 koni w skodzie, nie wiem jak ale to fakt
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: katalizator, auto ma dużą moc i jak mi powiedzieli w serwisie trzeba jej używać to kataliza się nie zapcha
Przeniesienie napędu
: z niewiadomego powodu nagle padło wspomaganie 600
3,0
Całokształt
auto teoretycznie tanie i oszczędne , ja się na to zrobiłem, auto jest szybkie fajnie wyprzedza hamuje jest ładne, ale lubi być zadbane, i kosztownie naprawione, dla osób ceniąch dynamikę estetykę ale nie mających nerwic serwisowych
Wrażenia
3,0
Silnik
mógłby być cichszy
4,0
Skrzynia biegów
ładnie wchodzą biegi, tylko czemu takie krótkie
4,0
Układ jezdny
bardzo fajny w szczególności na 16 zakręty robie bez szarpnięć do 120, auto sie nie gubi, i nie podskakuje jedna z największych za
Komfort
4,0
Widoczność
tutaj niedoścignione dla wielu innych pojazdów
3,0
Ergonomia
tyle miejca nad głową przed głową, a na nogi przy maxie w tył nie mogę wyprostować lewej nogi coś za ciasny mam 190
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
mało wydajna i głośna dmuchawa
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mówiłem za ciasno z przodu i z tyłu, auto "oszukuje przestronnością" a faktyczni z przodu w fieście kierowca ma wygodnej
3,0
Wyciszenie
daleko im do fiata, ale na pewno lepiej niż vW
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak to z wyborami, spalanie wyższe od podawanego do 30 %, koszty napraw masakra żadnych zamienników tylko aso, dużo orginalnych częsci, chociaż raz naprawione nie psuje się już
4,0
Stosunek jakość/cena
chyba
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wkurza
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nigdy nie staną,
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW
[l/100km]