Wbrew krążącym opiniom o 307 model ten jest bardzo dobrym produktem szczególnie na tle przereklamowanej konkurencji (szczególnie VW). Przez 4 lata jeździłem autami japońskimi, więc mam obiektywną skalę porónawczą. Wszystko zależy od trybu użytkowania i pochodzenia pojazdu (krajowy serwisowany w ASO czy z importu). Model posiada wszytkie cechy by pretendować do miana auta rodzinnego jak również i o lekkim zabarwieniu sportowym (kolor czarny jak mój i alu felgi 16"). Gorąco polecam ten model i pozdrawiam wszystkich zadowolonych użytkowników Peugeot 307!
Wrażenia
5,0
Silnik
136 KM w klasie kompact mówi samo za siebie. Bardzo dobra elastyczność i przyśpieszenie od zera do 100 km/h 9,6 s
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
znakomity kompromis pomiędzy komfortem a nastawieniami kuszącymi do sportowej jazdy (standard alu 16") w połączeniu ze standardowym ESP wraz z ASR rewelacja!
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widocznośc z przodu i z tyłu (hatchback)
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu obsługujemy intuicyjnie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajna klimatyzacja i ogrzewanie (klimatronic)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ilość miejsca na bardzo zadawalającym poziomie (przód i tył) w porównaniu z konkurencją wynik bardzo dobry
5,0
Wyciszenie
Silniki HDI zawsze słynęły z cichej i miękkiej pracy (na tle produktów wyposażonym w pompowtryskiwacze) wynik bardzo dobry. Wyciszenie bardzo dobre.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy mocy 136 KM spalanie w mieście na poziomie 6,3 l ON/100 km chyba nie wymaga komentarza, średnio około 5,7
4,0
Stosunek jakość/cena
OK!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2 lata i 55 tyś. km wszystko OK!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
OK!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW
[l/100km]