Miał być super elastyczny - ale nie jest, maił być cichy - ale nie jest. Zobaczymy czy będzie żywotny!?
4,0
Skrzynia biegów
Jest prawie ok,
3,0
Układ jezdny
Ktoś przesadził z twardością tego samochodu, trzesczy, stuka, po 50 tys. uszkodzeniu uległ tylny amortyzator, a po 30 tys. do wymiany były już łączniki stabilizatora.
Komfort
5,0
Widoczność
Tu jest ok! Nareszcie tak jak obiecywali.
5,0
Ergonomia
Podobnie jak wyżej. Ale czy ktoś zmieniał już bezpieczniki ?
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Prawie mini van, ogólnie bardzo ok.
4,0
Wyciszenie
U konkurencji nie jest nic lepiej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeciętnie, z tendencją do słabo. Niby HDI 110 KM, a często średnie spalanie w okolicach 8 litrów ! Idąc dalej po kożdych 80 000 km do wymiany filtr FAP plus uzupełnieie płynu, bagatela 2.500 zł.
2,0
Stosunek jakość/cena
W samochodzie za 83.000 zł, nigdy nie powinny występować mankamenty, które pojawiły się u mnie. Serwis na skandalicznie niskim poziomie, do Fiata im jeszcze bardzo daleko. Ceny części zamiennych prawie jak z kosmosu. Nikt, nie mówił przy zakupie, że co 80 tys. trzeba zapłacić za filtr FAP 2.500 zł, by nadal można było używać tego "auta". Ala za to 307 SW - jest ładne. Niestety to mnie zgubiło. Pozdrawiam.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Szkoda mojego czasu na opisywanie !!!
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
3 razy wymiana tylnej belki, 1 raz sprzęgło, 1 raz komplet opon.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW
[l/100km]