Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 307 I Hatchback

W.W., 19 lat temu
Silnik 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 90 tys. km
Peugeot 307 I Hatchback 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW 2001-2005 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Jestem na serio zadowolony, to jest wygodne, dobre auto, ma siwetne wyposarzenie (zalezy od modelu...), nie bardzo moge uwierzyc w ta jego awaryjnosc, bo sam nie mialem takich przygod... moze dlatego ze po prostu dbam i robie przeglady na czas.
Wrażenia
5,0
Silnik
silniki HDI znane sa z wysokiej kultury pracy, moj pracuje rowniutko, cicho (jak jest zimny to jest glosny!), bardzo elastyczny (benzyniaki 130-140KM w trasie wymiekają, musialyby na 3 biegu ryczec :) .
4,0
Skrzynia biegów
normalna skrzynia, przelacza sie bez haczenia, po prostu OK !
4,0
Układ jezdny
na plus: swietnie sie trzyma drogi, twardawe, fajne na zakrety. mam ESP i musze powiedziec ze to naprawde dziala! siwetnie ustawiony ABS ; na minus: przod troche skrzypi :-p
Komfort
4,0
Widoczność
widocznosc norlmalna, nie wiem czemu ludzie narzekaja na tylne szerokie slupki :) jak ktos ma oczy to i tak umie cofac, a w tej klasie wszystkie auta maja takie slupki. siedzi sie w miare wysoko wiec wszystko dobrze widac.
5,0
Ergonomia
ergonomie oceniam bardzo dobrze, ale to chya rzecz gustu czy ktos sie znajduje w konkretnym usytuowaniu przelacznikow i schowkow :) mi bardzo odpowiada 307 w srodku. jest masa przestrzeni na przodzie - tyle co w Vectrze C, Mondo, Passacie. 307 jest najporzestronniejsza z przody w calej swojej klasie kompaktow.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
swietna klima, wydajna, lubie taką. poza tym mam szyberdach ktorym sobie robie fajna wentylacje :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przod jest wyjatkowo przestronny, 307 oferuje mase przestrzeni i poczucie komfortu. z tylu srednia w tej klasie, bagaznik normalny jak na kompakta.
5,0
Wyciszenie
zimny HDI = hałas :) ale jak sie ruszy to wszystko cichnie, jest cicho oaz do 170-180 km/h, to bardzo dobry wynik. uwierzcie, przy 170 nie slychac silnika. ludzie ktorzy ze mna jezdza dziwia sie bardzo, bo dzieki przestronnosci i dobrzemu wyciszeniu oni mysla ze jedziemy 140 a my juz powyzej 170 :-)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
co prawda duzo tu zalezy od cen paliw, ale nie jest zle. jak jezdze w miescie (klima, korki) to pali 7-7,5. w trasie 6.5 (jazda bynajmniej nie przepisowa), wynik OK, ale są lepsze (tylko te rozniece sa male, wiec...)
4,0
Stosunek jakość/cena
cena srednia w klasie, ale dobre wyposarzenie w tej cenie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
z drobiazgow to: skrzypienie przedniego zawieszenia, troche za czeste przepalanie zarowek, skrzypi fotek kierowcy, popsuta blokada rodzicielska jednych z tylnych drzwi... nie wiele.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
mimo negatywnych ocen jakie slyszalem musze dac dobra ocene bo za wiele mi sie nie popsulo (auto 3 lata): przednie amory i sworzen wahacza (polskie drogi), szyba od kamienia (nie wina peugeota), poza tym przeglady i zaplanowany rozrząd (tani jak barszcz, 250 zl za komplet, w Vectrze placilem 600 !)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 307 I Hatchback 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW
Średni koszt przejechania 100 km
54,00 zł
7,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 307 I Hatchback