Nie polecam. Sam więcej nie kupię francuskiego auta (wcześniej doświadczenia z Renault).
Wrażenia
3,0
Silnik
Raczej zdecyduję się na chiptuning. Osiągi przeciętne, chociaż na trasie potrafi miło zaskoczyć na najwyższych biegach. Wcześniej jeździłem TDI/90km i uważam, że był lepszy.
4,0
Skrzynia biegów
bez zarzutu
1,0
Układ jezdny
ciągłe problemy z elementami zawieszenia. Szczytem była wymiana maglownicy przy 38,000 km .... nie dało się wyregulować luzów (zupełnie jakby to była typowa rzecz przy takim przebiegu), więc serwis zalecił wymianę.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
zastrzeżenia tylko do pracy automatycznych wycieraczek
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przegląd 700 zł co 20,000km. W mieście drastycznie wzrasta spalanie. Nawet do 12L w lecie.
2,0
Stosunek jakość/cena
Jak na samochód, który nowy kosztował 100,000 zł to jestem mocno rozczarowany.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciągłe problemy z komputerem (sam się resetuje bez wyraźnej przyczyny). Przy włączaniu tylnej wycieraczki zmienia się pozycja komputera (!)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy 30,000 km okazało się, że trzeba wymienić tarcze (dodam, że jeżdzę raczej oszczędnie, bo na jednych klockach robię 60-70 tys km). Przy 38,000 wymieniana maglownica układu kierowniczego.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW
[l/100km]